*****

Octombrie 8, 2008 at 9:19 pm (Diverse) (, )

Am ajuns de curand la concluzia ca ploaia in DK e cam ca cutremurele in Tokio, daca nu se intampla macar odata pe zi, atunci o sa urmeze unu (una) mare:)).
Acuma ploua marunt, chiar ff marunt, si e si frig… semn ca trebuie sa suferim pentru astea cateva zile de ne-ploaie:P.
*****
Mama ce chef am acuma de nimic… la daneza a mers foarte repede profesoara si m-a lasat cam dezamagita… asta e….
Am facut ieri si paine (trebuia sa fie un pic mai groasa, ca pe mine inca ma dor dintii) si in rest nimic interesant…
Mai scriu eu si alta data.
 
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

