I'm blogging this

Septembrie 28, 2008 at 3:39 pm (Diverse) ()

Azi am fost cu study group-ul la biblioteca (unde si sunt in acest moment de live blogging) sa invatam la corporate finance, ca acasa stam toti si frecam menta. Nu ca aici n-am sta la barfe, dar se mai si invata din cand in cand:)). Anyway, in biblioteca la ASB, pe langa mese si scaune confortabile, priza pentru laptop si alte minuni, e un scaun de masaj.
Bestial acest scaun, l-am testat, mi-am dat seama cat de tare ma doare pe mine omoplatul stang, te relaxeaza f tare…
Discutie post-masajul-meu intre mine si Cel-al-carui-nume-nu-vrea-sa-fie-precizat-aici:
 
eu: Bun scaunul asta! Nici nu mai ai nevoie de sot cu el…. sau sotie, dupa caz….
Cel-al[…]: Face si oral?
eu: =)) =)) =)) Nu stiu, dar poti sa incerci!
Cel-al[…]: Mai bine nu….
eu: Btw, I’m blogging this!
Cel-al[…]: NU!
eu: Ba da!
Cel-al[…]: Bine, dar sa nu-mi zici numele!
[….] dupa masaj […]
eu: Face si oral? 
Cel-al[…]: =))
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
3 comentarii

  1. a said,

    Rugaminte egoista si neprincipiala: poti sa alegi altceva decit negru pe maron ?

    Se citeste cu mari eforturi.

    Te previn: daca schimbi, dupa aceea o sa te rog sa limitezi numarul de insemnari afisate, ca dureaza o vesnicie pina se incarca !!!

    :))))))))))

  2. sidryane said,

    Nu am ales eu asa… original are fundal alb. nush ce drq a patit… o sa incerc sa ma joc un pic cu template-ul… si ma duc sa injur pe astia de la weblog…
    Credeam ca e numai de la mine… nush, cred ca nu se incarca toata tema…

  3. sidryane said,

    Gata, am scos reclamele din zona laterala ca si asa nu le mai vedeam… Desi pana acum a fost totul ok… acum e bine sper:)

Lasă un răspuns

