Azi

Septembrie 27, 2008 at 3:23 pm (Diverse) ()

*
Macaroane cu branza – au iesit asa de bune si dulci (bine, poate cam prea dulci:P), ca ma mir si eu:))
Pilaf cu snitele de pui (to do)
Musaca (to do)
 
*
Mi-am luat bilet de avion pt Craciun. Merg cu ungurii de la Malev si stau cam o ora in Budapesta. Zoltan (unul din colegi unguri de la FIB) mi-a zis ieri ca intre terminale trebuie sa iau neaparat airport-bus ca e ceva distanta intre ele. Oricum, a mai mers careva cu astia? Ceva sfaturi?
 
*
In rest, ce sa zic, ma omoara aia pe s1 pe travian cu vreo 12 atacuri:). Bine ca s-a terminat s4:).
 
*
Ieri la international party am cunoscut o tipa (Atentie, A!) care la intrebarea "Where are you from?" mi-a raspuns "I live in Denmark but my family is originary from Turkey", in conditiile in care bunicul ei emigrase in DK, iar ea se nascuse aici! Stia turceste, stia traditiile (mi-a zis ca in Turcia toate femeile poarta la gat lantic de aur cu numele lor – ma gandesc ca al meu ar fi avut multe litere:)) ), isi vizitase tara, era foarte mandra de originea ei si f convinsa de faptul ca si copiii ei vor stii cine sunt si de unde vin. Si i-am zis ca imi place f mult de ea ca gandeste asa:)
Si mi-a mai explicat faza cu chinezii aici. E intr-adevar o chestiune mai delicata decat as fi crezut. DK si China au un fel de acord prin care familii daneze adopta copii chinezi… Si ajung astia intr-o situatie crunta dupa parerea mea. Nu isi vorbesc limba, pentru ca intr-adevar nu prea are cine sa-i invete, au educatie si mentalitate daneza (ca sunt in familie), insa nu au figura europeano-daneza. Si ma gandesc prin cate chestii or fi trecut la gradinitza-scoala-liceu-facultate datorita acestei situatii.
Acuma nush daca persoana pe care am intrebat-o eu facea parte din aceasta categorie sau nu, insa clar ma gandesc sa nu ii mai intreb pe astia nimic, ca cine stie ce traume trezesc in ei:))…
 
PS Japonezii sunt oameni super mishto (cel putin studentii). Si ma gandesc ca poate testul ala de pe Facebook (Your soul city, sau ceva de genul), care mi-a dat ca rezultat Tokio, stie el ce stia:)) 
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
4 comentarii

  1. a said,

    Welcome to Europe ! 🙂

  2. sidryane said,

    10X, dar eram deja in Europa inainte sa plec din Ro:P.
    Si daca e sa ma iau dupa chestiile pe care le gaseam acasa si aici nu (ma refer la chestii de cumparat de prin magazine), mai ca-mi vine sa zic ca am iesit din Europa:))

  3. a said,

    Nu, nu era o urare de bun venit in general ci una legata de "mai bine nu deschid gura pe teme sensibile" – Lectia nr 1.
    Lectia numarul 2: nu stii de unde sare tema sensibila asa ca in general mai bine faci ochii roata inainte sa lansezi proiectile :)))))))))

  4. sidryane said,

    :))… da, am invatat asta… nu chiar ‘the hard way’, dar bine ca nu au aparut si alte complicatii:)

Lasă un răspuns

