Hej

Septembrie 24, 2008 at 11:36 pm (Diverse) ()

 

Jeg hedder Cristina. Hvad hedder du?
 
Cu alte cuvinte am inceput cursurile de daneza, fiind deja la lectia a 2a (azi). Nu e chiar imposibil (cititul e undeva intre germana, engleza, franceza si niste vocale nordice pe care le pronunta ei si cu mama lor:)) ), insa e foarte intensiv.
La primul curs am primit 2 carti si un dosar (care raman la noi). Azi am imprumutat de la biblioteca alte 7 carti si 3 cd-uri (pe care trebuie sa le returnam la o anume data variabila), iar profa ne-a mai dat un caietel frumos in care sa scriem (desi aveam toti foi and stuff)… si acum imi dau seama ca aia 500dkk nu au fost platiti asa aiurea… Mai ales ca poti imprumuta pe perioade mari o gramada de carti and stuff care ar fi altfel ff scumpe, deci e rezonabil.
 
Am inceput intr-un mod mai optimist ca sa uit de episodul aiurea de ieri cand am mers la dentist si am dat o gramada de bani (nu comentez asupra cabinetului ca era de nota 12 cu felicitari, si cum eu umblu prin cabinete cam de cand am invatat sa scriu si sa citesc, trust me, I know!:P), dar cel putin am rezolvat…
 
Tae bo time;)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
4 comentarii

  1. a said,

    Ik heet A. Hoe heet jij ?

    :)))))))

  2. sidryane said,

    neerlandeza?…. omg:))
    dar pare mai usoara decat "Jeg kan tale englsk, fransk og rumaensk. Hvad med dig?":))

  3. Iribiri said,

    Poate ma injuri Cris ca n-o sa-mi dau seama! Frate 7 carti!! Gizas!7 carti am citit eu toata viata mea!

  4. sidryane said,

    Nu te injur, ca injuraturile lor sunt destul de greu de pronuntat:))…
    Si cred ca le facem la un nivel mai avansat:))

Lasă un răspuns

