Meniuri si lectii de viata

Septembrie 20, 2008 at 5:48 pm (Diverse) ()

*
Meniul de azi:
Mazare cu carne de vita
Ciorba de perisoare
 
pentru orice altceva, va prezentati aici cu zahar ca nu mai am si poate vreti si clatite:))
Doamne, ce somn imi e…. cred ca fac nani acuma.. sincer:)
 
"Forever is a very long time. Remember that when you get married."
prof Peder Harbjerg incercand sa ne explice ca deductibilitatea cheltuielilor cu dobanda nu tine daca firma nu obtine profit care sa fie impozitat si nu stim sigur daca firma va obtine profit ‘forever’, deci exista riscul de a nu putea deduce interest expenses. 😀
 
*
Multumesc, Rares, merge:D… acuma trebuie sa si lucrez la el:))…. dar poate later. Sa speram ca vine Maria la sauna, ca chiar am chef:)) si atunci sigur nu fac la econometrie:)). Party in Tilst nu se pune problema… chiar nu am chef… sa speram ca ajung si la plaja pana nu se strica vremea de tot…
 
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

