2 intrebari

Septembrie 16, 2008 at 11:28 pm (Diverse) (, )

I1: Cum iti dai seama ca a inceput scoala?
R1: Dupa cautarile "propozitii cu …" care vin de pe google pe blogul meu.
 
Faceti-va singuri tema, idiotii drq!!!! NU mai cautati pe net! (E grav daca cauta parintii…)
 
I1: Cum iti dai seama ce elevi sunt in aceeasi clasa?
R1: Dupa ip-urile grupate dupa cautari. 
 
Exemplificam=))
  • propozitii cu tiran

Ip-uri:

86.107.146.192
78.97.60.231
  • propozitii cu barbar
Ip-uri:
78.97.132.148
94.62.5.71
94.52.38.189
92.84.118.194 

 
Deci la scoala primara se studiaza ceva eroic…
Dar ca sa nu ziceti ca nu va ajut, uite:
"Aseara am cautat pe google o propozitie care sa contina cuvantul >>barbar<<"

V-am pupat,
Eof(b) 
2 comentarii

  1. stefania said,

    Loool eu chiar am facut odata chestia asta, prin clasele primare, aveam de facut propozitii cu o tona de cuvinte si unul din ele nici nu stiam ce inseamna, asa ca am scris urmatoarea propozitie: <<Astazi am cautat in dictionar cuvantul "…" >> :))) Si tin minte ca s-a blocat invatatoarea cand a vazut propozitia, pt ca nu stia cum sa-mi explice ca nu asa trebuia sa fac…

    Pacat ca n-aveai tu blog pe vremea aia (si nici eu net), ca altfel cautam la tine :))

  2. sidryane said,

    =))
    Macar ai fost sincera, nu?:)) Apreciez asta.
    Abia astept sa nimereasca google o insemnare de asta cu injuraturi… nu ca i-ar ajuta cu ceva, dar…

Lasă un răspuns

