banc

Septembrie 11, 2008 at 9:25 pm (Diverse) ()

– Tu nevasta, este adevarat ca ai avut mai multi barbati inainte sa te mariti cu mine?

– Mai, barbate! Mai barbate! Mancare buna ai?

– Am!

– Haine curate ai?

– Am!

– Aseara ti-a placut?

– Mi-a placut!

– Da` alalta-seara ti-a placut?

– Si inca cum!

– Pai cum crezi tu ca se invata toate astea, la fara frecventa?! 
 
Adica ieri ne-am facut curaj si am fost sa spalam:)).
Masinile + uscatorul (m-am indragostit efectiv, blugi uscati si aproape calcati in 30 min la 45 de grade:P) sunt undeva la subsol si cum blocul a fost in renovare toata vara (inca se mai lucreaza la el) acolo e plin de var, praf muncitori si fire:)).
Inchipuiti-va 2 fete incarcate de haine facand slalom printre toate alea:))…  
Dar cel putin acuma avem haine luna:D
 
Ieri au ajuns si pachetele mele, safe and sound, ca le-a adus postasul… nu a nimerit el apartamentul din prima (ca nush ce l-a apucat pe administrator sa ne scoata name tag-urile de pe usa – 3 camere cu problema asta, ne-a zis ca le pune la loc luni si ca habar nu are cine le-a scos si de ce <e mai multi neni care se ocupa de camine>… ), dar cel  putin acum am casti, si baterie, si tricouri de casa, si tel si foarfeca si ciocolata milka:))… plus multe alte chestii utile si mai putin utile:)…
 
Gata, am scris destul, aveti ce citi…. back la CF1
 
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

