Skjoldhoj party

Septembrie 7, 2008 at 1:29 pm (Diverse) ()

Imi cer mii de scuze pentru lipsa de activitate blogaristica, dar am avut circumstante atenuante:))
 
Vineri noaptea n-am normit acasa pe motiv de Skjoldhoj party:)). Pe scurt (La multi ani, Dana!), am facut o surprise party la Skjoldhoj kollegiet (in Brabrand, unde sunt majoritatea colegilor nostri).
Cum la 3 noaptea (cand oficial se incheia orice petrecere si muzica tare) nu parea o idee f buna sa schimbam 2 night buses, in conditiile in care primul circula cam juma de ora in cartierul cu arabi, si sa ajungem in mai bine de o ora acasa, am ramas acolo la 2 din colegele noastre.
 
Nu zic acuma de petrecere, pentru ca a iesit super (nush cat de buna a fost partea cu surpriza, dar…), pentru ca, evident, a fost organizata de romani:).
In aceeasi zi a fost si ziua unui finlandez de acolo, am dublat distractia cu "La multi ani!" cantat in romana, engleza, italiana, rusa, germana si finlandeza:)).
Ca sa nu mai vorbim de "M-o facut muica oltean" (eu, Maria si Stefan) si "Trandafir de la Moldova" (restul:)) )…..
 
Dialog:
Andreea: Rares, tu unde dormi?
Rares: La Maria…
Eu: Cum adica? La Maria dorm eu!
Maria: Lasa ca dormiti amandoi la mine:))
 
iar lui rares i-am facut un pat improvizat din pernele din common room si ciar nu a avut probleme:))… 
 
A doua zi am ajuns la 1 acasa dupa ce am trecut si prin oras unde am aflat ca Sony Vaio nu a ajuns inca in Danemarca, >>Who’s the bitch noooow???:))<< , si deci nu pot sa-mi iau baterie de aici, asa ca va veni cu autocarul din Romania…
A urmat un pranz rapid, un dush la fel de rapid si fuga-fuga la petrecerea FIBU la Social Club:)) la 4:))… Insa m-am lamurit definitiv cum e cu danezii si cu modul lor de a petrece, asa ca am plecat la 11 30 de acolo, ca nu mai avea rost… home and sleep:))
O sa scriu si prima insemnare later, ca acuma ma duc la masa…
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

