Bancuri si alte chestii….

Septembrie 3, 2008 at 6:09 pm (Diverse) ()

Banc:
Era o zi superba de vara si indianul se intorcea acasa pe un cal alb, inspumat.
In vale, indianca spala rufele linistita.
Si cum vine indianul in viteza opreste calul chiar pe marginea vaii.
Dintr-o data, o roca mare de calcar se desprinde si se rostogoleste pana ajunge la indianca si o face varza, bucati o face.
La care indianu’:
– Vai fir-ar sa fie, e a treia masina de spalat pe care o strica calcaru’!!….
 
Asta fiind un mod foarte elegant de a spune ca m-am apucat de spalat manual si acum astept sa se inmoaie alea:))… Sper ca apa de aici sa nu aiba calcar:P..
 
Nu am mai scris ieri din motive de oboseala, plus moralul un pic clatinat ca am ratacit caietul pe care am scris pana acum (nu f mult, dar oricum…) mi-am luat foi ca macar sa le impaturesc si sa le pun in geanta…
 
La buddy team reunion am mancat, am baut (eu, suc de mere) si am vbit… adica ce fac danezii in nov si dec:))… se aduna kg in plus (ca nu ai cum sa alergi in frig si ploaie) si in ianuarie incep inscrierile la sala de fitness:)). Eu o sa-mi downloadez pogramul ala de cardio de-l faceam prin anul 1 la ase (ilegal, btw i-am uimit pe colegii de team ca sunt fata, studiez finante si totusi stiu si torente, si viteze de internet, si site-uri:))… avantajul cand vii dintr-o tara inca considerata lumea a 3a este ca inveti sa te descurci prin orice mijloc posibil:P ) si ma apuc sa lucrez indoor ca am unde:D.
 
Dupa buddy meet era vba sa mergem toti in oras la festival (citeste mai jos care e faza cu asta), insa cortul ales ca "victima" era full, afara ploua, asa ca ne-am deplasat toti spre casa:P….
 
Now back to laundry (abia astept sa ma apuc sa spal lenjeria de pat ca sa am o scuza sa folosesc masina, ca pentru 3 lucruri nici nu merita deplasarea pana jos….).
Btw, daca vrea cineva sa-si internationalizeze firma, sa stiti ca in ianuarie o sa stiu sa fac asta:))…. astept oferte de job (de la distanta, evident:D).
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
 
PS: La multi ani, Andreea!:) 

2 comentarii

  1. Victor said,

    la multi ani andreea!
    care andreea?

  2. sidryane said,

    O colega de facultate:))…
    Andreea Anghelovici

    (fara numar, fara numar:D….)

Lasă un răspuns

