Ploaie, cursuri si piure de cartofi:)

August 27, 2008 at 7:17 pm (Diverse) ()

Pentru cine nu s-a prins, cand n-am inspiratie de titlu o sa gasiti ‘idei’ geniale ca cea de mai sus:).
Azi am tras cu ochiul pe primul capitol din cartea de econometrie (care are vreo 700 de pagini in total) si deja m-a apucat depresia…. sper din tot sufletul ca examenul sa nu fie asa de greu (mai ales ca la econometrie si corporate finance avem examene in a 7a sapt de scoala, econometria se opreste aici, iar CP continua cu CP2)… cartea o pot comanda si pe net, dar incerc acuma sa vad daca nu se poate si altfel, pentru ca xeroxul iese din discutie (plus ca ‘down-town’ nu este chiar un punct fix ca locatie:P).
Pentru vacanta de Craciun sunt in expectativa doar cu 2 examene care se dau in dec-ian… drq stie cand… sa speram ca nu e cazul sa-mi fac griji cu datele lor…
 
Explicand ploaia din titlu, afara ploua, stilul ala mocanesc… si e si cam frig… vreme de numarat bani si facut copii…. bani nu am de numarat asa multi (cateva monede daneze in portofel), iar copii n-am cu cine face aici:))…

 
Ca sa nu uit… Si piureul de cartofi e gata:)… pentru cine vrea, ne gasiti pe aici….
 
Si ca final, 2 reclame pe care le-am promis:)
Adi la chitara:)… Prima e cel mai recent clip, a doua e melodia mea preferata:)
 

 
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

