Incet incet

August 26, 2008 at 8:47 pm (Diverse) ()

 …. devenim si noi cetateni danezi cu acte in regula…. azi am mers pentru residence permit undeva la mama drq la marginea orasului…. adica am venit pana in Viby si de acolo am luat 12 spre capat si am mers inca vreo 20 min (adica mult, ca la astia ori e liber pe strazi, ori au banda speciala pt autobuze). Cartierul in care era State District era locuit in majoritate de pensionari (adica noi mai mult de astia am vazut pe la blocuri) sau avea casute f cochete. Dupa localizare ma bate gandul ca si preturile erau un pic mai scazute, dar nu prea conteaza avand in vedere ca ajungi in centru in maxim 30 min cu autobuzul….
Revenind… state district asta nu este chiar in statia de autobuz, dar am avut noroc cu o babutza simpatica care ne-a indreptat catre Lyseng Alle in cateva cuvinte in engleza pe care le stia (pacat ca nu stiam noi germana ca ar fi fost mai bine… oricum ii doresc multa sanatate:)… very nice old lady). 
La institutia aia acolo ne-am luat un numar de ordine, am asteptat, am intrat…. 3 saptamani si vine…
Dupa amiaza a fost intalnire cu buddy groups si am stat de vorba cu danezi, lituanieni, unguri, bulgari, o americanca la mkt la bachelor, un austriac care calatorise cam peste tot si era mai nesimtit asa, romani:)) si un argentinian:)… social nu am de ce sa-mi fac griji, ca am cu cine sa vb si asa… facultatea si job-ul sunt chestii cu care tb sa am grija…. 
M-am uitat acum la cursuri si orar…. la econometrie am pus-o rau de tot… in schimb Corporate Finance cam acopera tot ce vreau eu sa stiu, asa ca cred ca ma bag pe internship in semestrul 3…  vad eu, pana atunci trebuie sa trec examenele:P… oricum, au astia un fix cu week 41, 53 etc etc…. no idea care sunt astea… o sa stau cu google calendar in fata pana o sa aflu:P
Noi nu avem asa multe carti, maxim 2 pe materie, asa ca o sa vad cum fac rost de ele de pe amazon sau e-bay, ca aici cartile au si un fel de taxa pe ele care le face nesimtit de scumpe…. iar xeroxatul este posibil, in schimb e un pic ilegal, dar na, cam ca la noi:))…. vedem, vedem…. acuma fac o pauza mica si ma apuc de "sin" (pentru cunoscatori:P)….
 
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

