Vesti, vesti

August 24, 2008 at 7:52 pm (Diverse) ()

Continuam povestirea de aseara:))…
 
Azi, dupa ce m-am trezit ca de obicei pe la 10:P (11 ora Romaniei) am plecat catre oras cu o miiica parte din studentii romani sa mai vizitam si noi:P… Am fost in port (doar industrial, nu de agrement) unde am vazut cateva vase simpatice (cu intrebari de genul "Oare avem voie sa ne urcam pe ele sa ne facem poze?" "Hai sa nu ne riscam…") si ne-am indreptat usor usor catre Botanisk Have (Gradina Botanica)…
 
O paranteza mica aici, companiile daneze de telefonie taxeaza BIP-ul!!!… cum dracu’ sa taxezi bip-ul?????…. am aflat de la alti studenti romani la ASB (de prin Bacau erau ei) faza asta… si cand ma gandesc ca am dat un milion de bip-uri aseara mi se face rau:))… Nanna (buddy-ul meu) a zis ca se muta in Romania, cand i-am zis ca ai nostri nu fac faze de genul:))…
 
O chestie relativ ciudata… orarul autobuzelor… vin la ore fixe cu o precizie germana, numai ca in week-end merg numai de 2 ori pe ora (in rest de 4 ori) si daca nu nimeresti orele stai de mori in statii:))… si abonamentul ratb e destul de scump (330 dkk, impartiti la 2 pentru suma in lei), mi-am luat insa o cartulie cu orarul si e bine:).
Ce am mai vazut pe aici… multe "sun salon"’s… adica cabinete unde te poti bronza la solar… na, daca ei n-au:))… 
 
Revenind la gradina aia… e mare mare, are si o moara si un fel de "muzeul satului" si multe lacuri cu ratuste f prietenoase care se lasa pozate:)… Am inteles ca zona nu e f sigura pe timp de seara ca vin tot felul de ciudati pe acolo. Oricum, si danezii arata la fel de naspa in stilul ‘pokemon’, insa la ei parca nu sunt atat de multi, sau cel putin nu i-am vazut eu din zona rezidentiala selecta (chiar asa mi s-a zis din mai multe surse) in care stau:))
 
Si era sa uit, minunea s-a intamplat, am gatit!:))… e adevarat, doar niste snitele, dar oricum… 
Am ajuns la concluzia ca trebuie sa invatz sa gatesc, si asta rapid….  Toate locurile de mancat in oras aici sunt fff scumpe si in general si supermarketurile sunt destul se scumpe in afara de cele discount (Lidl, Aldi – nemtesti – , Netto, Fakta, Fotex – citit "futex":P, in aceasta ordine). Daca incalzeste pe cineva, mancarea de la McD in Ro e mai buna decat asta de aici:))…. am mancat de 2 ori si mi-a ajuns, nush, parca prajesc prea mult carnea si cartofii… le-ar trebui training in Romania…
 
Ma duc sa mai rezolv chestii pe aici…  keep in touch
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
 
 
3 comentarii

  1. stefania said,

    abonament "ratb"? :))

  2. sidryane said,

    *RPTA (regia privata de transport Aarhus=)) )

  3. jon said,

    Lasa ca exista si cfr francez… 😛

Lasă un răspuns

