In patria lui Hamlet

August 24, 2008 at 1:04 am (Diverse) ()

Long story short…
Am venit in Danemarca la un program de master (2ani) cu tema Finance and International Business. Orasul: Aarhus. Facultatea ASB (Aarhus School of Business).
 
Si acum sa revenim la lucruri (ne)serioase:))
Nu e nimic putred in Danemarca. Dimpotriva. Aceasta tara iti taie pur si simplu orice simt al supravietuirii:)). Totul e simplu, organizat pana in cele mai mici detalii, complicatii nu apar decat daca ti le faci singur:)). Nu fac parte din marea majoritate a calatorilor in strainatate care dau cu nasul de civilizatie si incep apoi sa injure Romania. Se va putea si la noi, trebuie un pic de rabdare si cativa romani intorsi de afara in pozitii strategice. Atat.
 
Revenind la danezi… singura chestie putreda este ca astia beau in prostie:)). Eu stau intr-un cartier de camine dintr-o suburbie a orasului (curat, frumos, verde, liniste), iar pe la geamuri (caminul meu e de studenti, dar mai sunt altele de batrani, straini, familii defavorizate etc. in zona) baxuri de bere puse unul peste altul:)). Cu toate astea nu auzi tipete sau scandaluri.
Ceva ff ciudat este ca dupa ora 18:00, autobuzele (Aarhus, citit ‘orhus’, nu are nici tramvai si nici metrou) circula in regim de seara (2 pe ora, la ore fixe), iar pe strazi e PUSTIU, masini oricum sunt f putine, ca astia prefera bicicleta.
Primul meu gand cand am ajuns aici, si s-a intamplat sa fie seara, a fost: "Asta e Danemarca, unde sunt danezii?":)).
 
Danezele sunt in marea majoritate slabe, dragutze, blonde si inalte, insa acest lucru nu le impiedica sa urce in autobuz vineri seara cu poseta intr-o mana si cutia de bere in cealalta in drum spre club:)). Danezii sunt parca la indigo, inalti, in forma buna (bicicleta si jogging’ul sunt ceva obisnuit aici), parul blond sau saten deschis cu fruntea mai inalta spre tample.
Toata lumea se imbraca cat mai comod (si destul de subtire pentru cineva venit dintr-o tara mai sudica), m-a surprins sa le vad pe fete cu bluze cu maneca lunga, fusta si colanti fara talpa si cu balerini/sandale in picioare cand afara era vant, innorat si ploaie:)), iar eu dardaiam din toate incheieturile (am inteles ca e cod galben in Romania, mai trimiteti gradele alea si aici, ca le cazez eu:)) ).
 
A propos de vreme… cel mai util lucru pe care ti-l poti cumpara de aici e o pelerina de ploaie:)). In a doua zi de DK ne-a plouat de cel putin 10 ori, iar lumea din jur, foarte calma, isi scoatea pelerina din geanta/sacosa/rucsac se imbraca si continua drumul:))… se opreste ploaia 10 min mai tarziu, stai 2 min sa se usuce, o iei si o bagi la loc in geanta:))… simple as that:)
 
Gata pentru azi ca mi-e somn:). O sa mai scriu, don’t worry, mi-ar fi placut sa gasesc pe net informatii in romana despre dk inainte sa vin aici, sa vezi vizite de pe google de acum:))… imi bag adsense soon:))
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

