Epopeea licentei

Iunie 30, 2008 at 10:42 am (Diverse) ()

Da, am ajuns si la stadiul acesta al carierei mele de sudenta:P…
Aseara m-am culcat la 3 30, m-am trezit la 7 30… si sunt ca o floare sedata cu cafea:))…
Pana una alta, am rezolvat azi dimineata cu coperta (P20, le face inclusiv pe loc pentru 60 si descrescator ca timp pana la 2 zile pentru 30 lei).
Acuma trebuie sa mai bag diacritice, sa-mi rasverific lucrarea si sa corectez eventualele greseli:)… marfa o ridic miercuri seara pe la 10, ca nu e graba asa mare:P. Stie careva cum e cu contabilitatea leasingului sa-mi verifice si mie niste inregistrari?… pretty please;;)
Oricum in week-end am facut datorii de o naveta si o bere catre 2 baieti. O fluctuatie de curent (mi se pare si normal cand ai 2 aparate de aer conditionat in priza si un calculator:P) mi-a blocat routerul wireless si mie nu mi-a dat prin cap sa-l scot de sub tensiune si pe ala (stiam deja smecheria la modem si la calculator) asa ca am deranjat lumea aproximativ aiurea duminica dupa-amiaza:P… si cand ma gandesc ca i-am facut inclusiv system restore, ma bufneste rasul (numai eu am voie sa rad de mine!:P)
Keep you in touch;)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

