Nota la studiul de caz

Iunie 28, 2008 at 7:03 pm (Diverse) ()

Fac mea culpa, vanzatoarea avea dreptate, pe eticheta de pret de la raft scrie mic cu rosu 2* pret… Dar la ora aia dimineata, drq le mai vede…
Oricum mi-am luat cu mango azi si e naspa… adica u better not… parca vad ca o sa ma dezamageasca si mandarina:P (Yoplait, Tnuva).
Ma scuzati, eu ma duc la baitza… tanti casieritza de la numarul 8, sunteti cea mai frumoasa si cea mai desteapta de pe intreg mapamondul:)… muuah!:*
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

