Mergeti la vot!

Iunie 15, 2008 at 7:11 pm (Diverse) ()

Daca cineva s-a deranjat sa ma sune la 9 dimineata si sa-mi reaminteasca (in 30 de secunde) sa merg la vot, ca este un drept garantat prin constitutie si numai asa pot influenta viitorul orasului in care stau indiferent de alegerea facuta:)
Serios, chiar am primit un telefon… si nu era din partea nimanui… pur si simplu "mergeti la vot" (ma gandesc ca o fi ori un ong, ori vreun candidat care nu a vrut sa incalce legea, dar care s-a gandit ca daca vin mai multi, poate primeste si el din voturile alea… )
Pana una alta, domnu’ Poteras (sau cel care ii administreaza blogul) mi-a cenzurat al doilea comentariu, acela in care spuneam ca cosurile de gunoi sunt probabil foarte scumpe de le e asa de greu sa le puna si pe strazile secundare:P (de la mine din cartier).
Oricum, mergeti la vot!
(nu ma bag in chestii politice ca n-are rost, vorba aia, it’s like running on special olympics… even if you win, you’re still retarded)…
 
V-am pupat*.
Eof(b)
 
*numai daca mergeti la vot! 
3 comentarii

  1. jon said,

    La mine a pus cosuri de gunoi pe strada mea :).

  2. sidryane said,

    :(( :((
    Vreau si eu!
    :(( :((

  3. jon said,

Lasă un răspuns

