euro briefing

Iunie 9, 2008 at 11:56 pm (Diverse) ()

Cum am vazut eu meciul de azi:
 
1. Ai rezervat bai masa sa vedem meciul?
– Da, dar e numai de 6 persoane si pana acuma suntem 10….. Vedem noi cum facem…
 
2. InfoPro FM
"Romania a reusit astazi sa incurce Franta in primul meci disputat la EURO2008. Meciul s-a terminat 0-0, iar Victor Piturca a declarat ca este foarte multumit de rezultat…
(cum mortii ma’sii am incurcat Franta cand meciul s-a terminat 0-0??? O incurcam daca ii bateam, nu?)
 
3. Buna seara, ma scuzati, stiti cumva cat s-a terminat meciul?
–  0-0 
 
V-am pupat,
Eof(b) 
2 comentarii

  1. a said,

    N-ai pierdut mare lucru

  2. sidryane said,

    Stiu… n-am rabdare sa ma uit la un meci intreg…

Lasă un răspuns

