Operatiunea maseaua:)

Aprilie 13, 2008 at 11:11 pm (Diverse) ()

Dap, am scapat si de stanga_jos… sambata… dentista m-a asigurat ca in mod sigur nu am nevoie de antibiotice (de care, mai nou, toate nefututele din farmacii iti zic ca ai nevoie de reteta ca sa le cumperi) asa ca mi-a prescris numai antiinflamator.. si eu acum am o falcutza de mai mare dragul… gheata toate ziua, habar nu am cum o sa apar eu in public maine… mai ales ca tocmai maine aveam devoie de un look cat de cat decent, nu ca si cand as fi exersat box cu Mike Tyson…
Aproape ca’n legile lui Murphy:
 
O doamna intra la farmacie si ii cere farmacistului arsenic. Farmacistul intreaba:
– Doamna, la ce va trebuie arsenicul?
– Pentru ca sa-l omor pe sotul meu!
– Doamna, nu pot sa va vind arsenic pentru acest motiv, imi pare rau, spune farmacistul.
Atunci
doamna scotoceste in poseta si scoate o fotografie cu sotul ei care
facea dragoste cu sotia farmacistului. Acesta se uita la fotografie si
spune:
– Ah, scuzati-ma, n-am stiut ca aveti reteta.
 
Eu in schimb probabil nu eram destul de umflata la fata….
Wish me luck tomorrow… 
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

