salutare

Februarie 12, 2008 at 11:52 pm (Diverse) ()

Chiar imi e rusine ca nu am mai postat de atata timp… cum posturi filozofice n-am dispozitia sa scriu, o sa mai bag punctual days of my life…
 
* am terminat sesiunea, onorabil, fara restante, cu note bunicele si tot tacamul, din pacate fara bursa:((…
* s-a terminat si vacanta (nu am prea constientizat-o), a inceput si semestrul al doilea, din pacate eu inca nu am ajuns la facultate:))… poate maine, si poimaine… ca pe urma plec, ca m-a apucat dorul de duca si trebuie sa-mi relaxez si eu nervii un pic…
* in ultima vreme se poate spune ca m-am mai desteptat un pic, am doua masele de minte iesite partial… momentan iau antibiotice cat pentru un elefant jumatate… peste vreo 2 saptamani intru in operatie cu ele… sa speram ca cedeza infectia in 3 zile cat mi-a zis Alinutza cea sadica (citez: "n-am ce-ti face acum, taci si rabda!"=)) )
* Iri m-a asigurat ca dupa operatie o sa slabesc vreo 3 kg (yaaaaay!) pentru ca nu o sa pot manca (brilliant !!….), acum ma duc sa-mi iau nurofenul, la 4 ma trezesc pentru inca o doza de antibiotice…
* (ultima chestie din telenovela "maselele mele") Mai am numai o masea in stanga sus… o astept cu drag ca sa scap de tot:))
* ma duc la nani… am renuntat la playlistul meu ca sa ascult Radio de la winamp, ceva cu hip-hop, pop and others…
* sper ca soon sa am timp si de mine…
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
3 comentarii

  1. sidryane said,

    Adrian ala cu istoria… stii ce le urez eu spammerilor? Multa m..e!

  2. stefania said,

    omg e normal sa se ajunga la asa ceva cu maselele de minte?? ca mi-au aparut si mie timid vreo doua, dar nu s-a pus (inca)problema de infectie/antibiotice/operatie brrr

  3. sidryane said,

    Alinutza cea sadica a avut dreptate, a cedat in 3 zile, in conditiile in care a treia zi eu urcam pe ceahlau:D
    Acum astept cu drag operatia:))….

Lasă un răspuns

