replica zilei

Februarie 4, 2008 at 10:07 pm (Diverse) ()

In timp ce ne asteptam mancarea de la fast food (eu ca o fetita cuminte ce sunt imi luasem numai salata), discutam cu 2 colegi de una de alta si unul din ei a inceput sa dea detalii picante si un pic jenante (pentru el) din patul propriu. Consecinta directa: am inceput sa fac mishto, ca doar nu era sa pierd ocazia, in timp ce colegul nr 2 oscila intre a ma acompania si a muri de ras. Meanwhile, venind vorba de barfa:
 
subsemnata: Diriginta mea ne-a spus odata ceva de genul: "sa va fereasca Dumnezeu sa intrati in gura barbatilor, ca-i vai de voi…
coleg nr 2: Pai de la voi am invatzat:P…
coleg nr 1: Si unul dintre profesorii mei le zicea fetelor "sa va fereasca Dumnezeu sa intre barbatii in gura voastra"… ca intra fiecare cum poate, nu?:))
 
In alta ordine de idei (si fara nici o legatura cu ce am scris mai sus), vine primavara si, odata cu tugancile acompaniate de ghiocei (la metrou Crangasi era una de dimineata), in replica, seara, avem concert… pisicesc. Enjoy!… eu ma duc sa caut o sticla goala..
(……….) 
"miiiiaaaauuuuuuuuuuu
.
.
.
 
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

