Statistici, una, alta…

Ianuarie 25, 2008 at 12:06 am (Diverse) ()

In caz ca v-a fost dor de mine… acuma nush daca o sa mai scriu asa de mult… vedem:)
 
%%% 
Sa incepem cu statisticile… Bai, care e obsedatul care a cautat my-chaos pe net si s-a trezit citindu-mi blogul?:)…. oricum ma bucur…. doar 3 cautari si muuuulte vizite:),,, nenea/tanti, sper ca ti-a placut:)… still, internet explorer 6x?….
propozitii cu d in completare pentru propozitii pentru clasa a 2a:
Dobitocul dracului, fa-ti singur temele… ca pe urma stai de vorba cu o fata si nu iti gasesti instant o replica buna de agatat!
Multe cautari despre morometi… se apropie bac’ul:))…
 
%%%
Am primit de la weblog neste spatiu, asa de pofta… saru’mana:)…. acuma sa vad ce pot pune de el:))
 
%%%
Scriu la aceasta ora tarzie din noapte nu pentru ca as avea maine examen (am poimaine, la 7 30 dimineata:P), ci pentru ca (sa ma laud) am fost la Opera:)… vizionat si placut spectacol de balet, Rosu si Negru, adaptare dupa romanul cu acelasi nume scris de Stendhal:)
Faza tare e ca am aflat la ce spectacol merg cu 20 min inainte sa inceapa, si cum nu imi aminteam romanul (l-am citit la vremea mea), primele 2 acte m-am uitat ca rata’n terci…. La pauza m-am dus sa-mi iau un program (5 ron), l-am citit rapid, mi-am reamintit povestea (aham! deci asta era atunci cand….), iar in actul al treilea (spoiler programul ala) deja incepusem sa savurez… destul de bine interpretata, coregrafia m-a lasat un pic cu o spranceana ridicata (in sensul ca eu as fi facut altfel:) )… foarte, foarte frumosi baietii;;), ingrozitor de slabe balerinele…. mai ales prim-balerina… serios, chiar ti se facea mila cand ii vedeai coastele alea… maine (adica azi) imi recuperez programul si dau mai multe detalii… oricum, multumim Adina, mai vrem!:)
Hai ca ma duc sa invatz
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
V-am pupat,
 
Lasă un răspuns

