Desi ar trebui sa dorm

Ianuarie 13, 2008 at 12:24 am (Diverse) ()

… Eu stau de nebuna pe blog. Si mi se inchid ochii…

Faza nasoala e ca mi s-a terminat jacobs cappuccino milka si acum sufletul meu sufera indelung:((… (pana una-alta sa nu uit sa trimit niste scan-uri ca ma rupe colega:)) )
Am fost azi in mall cu Irina si imi venea sa ma urc pe pereti… asa rochitze frumoase… si asa ieftine:((… dar nu, trebuie sa iau fusta si camasi… stam cuminti si nu cumparam prostii:))…. mergem la Dika:D
 
Ca mi-am adus aminte… ce ii tot laudati fratilor piesa lui Smiley (Ft. Uzzi de la nush ce alta formatie, scuzati-mi ignoranta:P)… este identica dpdv idee si chiar versuri cu Eamon – How could you bring him home… Ce sa zic, mare creatie… sunt curioasa de unde a copiat melodia:))…
 
Inca 2 proiecte si scap… culmea, cand ziceam si eu ca gata, se mai trezesc astia sa ne mai dea… dar s-o termina odata si-odata…
.
Am un frate asa bleg de nu-mi vine sa cred… evident si-a luat si el teapa cu neactivarea campusului (pentru ca doar a dat actele si atat), chiar daca s-a dus la Apaca… tot varianta mea e mai buna:)… acum s-a reactivat singurel, fara sa retrimit eu nimic… vai de mama lor daca ma mai supara cu ceva… ajung pana la directorul Vodafone daca e!:D
 
No, hai ca merg la nani:)
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
 
 
Lasă un răspuns

