Urari din alea, stiti voi:)

Decembrie 31, 2007 at 11:07 am (Diverse) ()

Fratilor, eu ma duc sa ma petrec, dupa cum spunea o tanti f simpatica pe care am cunoscut-o la practica in primavara, asa ca va urez asemenea!
Sa ascultati melodii vesele, sa nu mai stati dupa elodii, sa va distrati, sa va turati (adik sa va imbatati ca in Moldova noastra), iar la anu’ care vine sa va fie numai bine!
Mama, ce am nimerit-o pe asta!:D
Sanatate, toate bune, sa ne gasim bucurosi si la anul, ca pe mine tot aici ma gasiti:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
Eof(2007) 
5 comentarii

  1. vulpii said,

    Petrecere placuta si un an nou fericit! La multi ani!

  2. stefania said,

    La multi ani!!

  3. vusi666 said,

    Haidi LA MULTI ANI!!!

    …data viitoare cand trimiti mesaje, semneaza-te…ca unii isi mai resofteaza telefoanele si pierd toata agenda in procesu’ asta…

    Un an…de 10.000 de ori mai bun ca anu’ trecut!!

  4. sidryane said,

    Pai m-am semnat… si cu nick-ul, ca sa ma recunosti;)… ca daca iti ziceam cristina *……….* tot nu stiai:))

  5. vusi666 said,

    right…

Lasă un răspuns

