Taxi Speed

Noiembrie 15, 2007 at 11:50 pm (Diverse) ()

M-a inspirat subiectiv cu al sau post, asa ca ma apuc si eu de scris de… taxi speed:
Sambata, dupa cum v-am anuntat, am implinit un an in plus la aia pe care ii aveam deja asa ca mi-am scos gasca de preteni la spart bani in club Twice (despre el, in episodu’ viitor)… Dupa ce ne aghezmuim bine si ne distram cat de cat (nu mai vorbesc de cadouri ca nu e politicos), incepem sa facem scheme de cum sa ne intoarcem cat mai usor si ieftin acasa… si dupa calcule, a reiesit ca trebuie sa-l trimitem pe unu’ cu taxiu, iar restul sa se inghesuie in masina condusa de bro’, ca sarbatorita luase alcool la bord (nu mult, dar inverzeam fiola oricum).
Zis fi facut… iesim pe bulevard in fata la Sf Vineri (ca strazile de acces la club sunt ori in reparatii ori pline de masini parcate aiurea, deci blocate). Sun eu la taxi speed (9477.. speed taxi!):
"Saru’mana, as dori si eu o masina… suntem pe bulevard in fata la sf Vineri, stiti, acolo langa club Twice"
"Ok, va trimit o masina la club Twice"
"Doamna, nu mai suntem acolo, am ajuns pe bulevard, nu trimiteti masina acolo ca nu are cum sa intre, ca e blocat… v-am zis de Twice ca sa stiti pe unde suntem, nu ne mai intoarcem acolo, e plin de noroi pe strazi…"
"Bine, vine o masina in 5 minute"
……..
dupa 15 min…
…….
"Ma scuzati, tot eu sunt… ati spus ca vine o masina in 5 minute si am inghetzat de un sfert de ora de cand stam aici…"
"Asteptati sa vad ce s-a intamplat.."
…. ta na na ta na na….
"Soferul a zis ca a stat in fata la Twice, dar nu a venit nimeni asa ca a plecat…"
"Doamna, v-am zis sa nu-l trimiteti in fata la Twice ca noi SUNTEM LA SF VINERI, BE BULEVARD…."
"Bine… asteptati sa va gasesc alta masina…."
…. ta na na ta na na….
…. ta na na ta na na….
…. ta na na ta na na….
Ete flori… raman fara credit… da-i in mm… si inchid tel…
Sun la Taxi 2000… p..a, nu raspundea nici drq…
Sun la Flamingo… ii zic aleia… nu avea masina…
Si pana la urma a venit un taxi anonim sa lase pe cineva si l-a luat pe invitat…
Si pentru directorul de la Speed Taxi… daca intamplator ajunge pe aici…
In noaptea de 10 spre 11 noiembrie, o angajata de-a dvs, incompetenta si nepoliticoasa a avut grija sa ma enerveze…. fix de ziua mea…
Speed nu sux… vita aia da…
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
Lasă un răspuns

