Da, e adevarat….

Octombrie 28, 2007 at 4:29 pm (Diverse) ()

In scoala generala este mai greu sa-ti gasesti prieten, mai ales ca toata lumea se combina cu toata lumea…
Totusi, daca nu ai tupeu sau o prietena care sa-i zica lui Alex (nume generic) ca tie iti place de el si ca vrei sa fii prietena lui pana cand urmatoarea pauza vă va desparti, poÅ£i încerca pe Google… Evident că vei ajunge pe blogul meu=))
 
Sîmbătă, 27.10.2007 12:43:54 / 89.123.168.206 / www.google.ro / http://www.baieti frumosi intre 11 12 13 de ani
 
Ti-am publicat si ip-ul pentru ca Fat-Frumos sa te gaseasca mai usor;)…
Bafta honey!:))
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
P.S. Incearca Hi5 totusi:) 
4 comentarii

  1. stefania said,

    mare e grădina =))) săracii copii de "13 de ani" :)) noi nu eram aşa, maică :))

    p.s. actualizează-Å£i ceasul din dre…ăă stânga 😉

  2. sidryane said,

    Ce nu fac eu pentru fanii mei;))…
    Am modificat html-ul:)
    Am in lista o gagicutza de 13 ani care ma toaca tot timpul sa ii dau "ce programe mai am eu pentru mess si odc"… gizas!

  3. jon said,

    Tare 🙂 Si totusi… acum e prea actualizat … e cam in urma 😛

  4. sidryane said,

    Da, am modificat eu EET in CET la codul htlm:D… aia au stat mai prost cu update-ul la ora de iarna:))….

Lasă un răspuns

