Back to blogging…

Octombrie 8, 2007 at 8:34 pm (Diverse) ()

Ca sa-mi explic lunga absenta si lipsirile nemotivate de la activitatea de blogging:
^ m-am saturat sa traiesc pe banii parintilor(:P), asa ca m-am angajat… si cum legile lui Murphy sunt aplicabile anytime, anywhere:P… am ajuns sa practic meseria in care credeam ca nu o sa ma bag in veci:P… oricum imi place ca are si elemente in care vreau sa ma bag dupa ce termin facultatea:P
^ in consecinta o sa scriu de aici, cand mai am timp liber, trimit pe mail si public seara… e tot ce pot face, pt ca fiind la inceput, evident nu am full access la internet:P
 
 
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

