Evolutie punctaj

Septembrie 17, 2007 at 7:55 pm (Diverse) ()

Am observat ca evolutia punctajului meu e de la dezastruoasa in jos, asa ca m-am pus cuminte la tastatura si am inceput sa scriu:) 
Btw, a observat cineva cat de frumos poate sa miroasa cand treci pe langa un Plafar cu usa deschisa (sau cand intri intr-unul?)…
Revenind cu picioarele pe pamant, iar nu am timp de blog, insa aveam in cap cateva teme super tari (zic eu:P)… data viitoare sa le notez pe ceva… Oricum, am si eu o intrebare… am ascultat azi o melodie f frumoasa pe radio romantic(:x) si am apucat sa notez cateva versuri din refren, insa nu l-am gasit… si nici nu stiu daca spaniola mea e cat  de cat corecta dupa ureche… oricum, eu le scriu, si daca cineva isi da seama ce si cum, va avea recunostinta mea eterna:)
 
cuanto cuesta un "te quiero"
cuanto cuesta tu amor
cuanto cuesta un amigo
en tu historia, por favor
 
e mai veche… si nu e pe google:((… de fapt nici nu stiu daca am scris bine… oricum, pls pls pls;;) 
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
Later edit: o canta un nene 
5 comentarii

  1. florin said,

    treaba cu punctajul e valabila si pt mine; o fi o conspiratie la nivel weblogal 🙂

    ce subiecte tari ai? eu as scrie despre illusion of love si despre cum omul isi iroseste existenta, de voie, de nevoie. daca promiti ca citesti :p

    piesa e colorblind – counting crows

  2. sidryane said,

    Draga Florin, numai eu am observat ca versurile sunt in spaniola?… si parca scrisesem ca e cantata de un nene si nu de o formatie?

    Teoria conspiratiei e probabil doar la nivel de IQ… al tau adica:)… no hard feelings, k?:)

  3. stefania said,

    Frank Galan – "Cuanto cuesta" -> http://users.skynet.be/sky81715/page807.html
    🙂 vezi ca majoritatea versurilor sunt (traduse?) in olandeza
    tu ai scris bine, ei au scris te quierro cu doi de r si de-aia nu l-ai gasit. google rulz 😉

  4. sidryane said,

    =)))))))))
    Saru’mana!, saru’mana!, saru’mana!, saru’mana!, saru’mana!, saru’mana!, saru’mana!

  5. Ana said,

    Wow! De două săptămâni caut melodia aceasta. Am auzit-o la radio și nu știam cum se numește. Am reținut doar doua versuri din refren. Mulțumesc!!!

Lasă un răspuns

