2 Topicuri

Septembrie 10, 2007 at 8:54 pm (Diverse) ()

~~1st Topic:

Chiar daca in ultimii 17-18 ani, teoretic cel putin, s-au schimbat
multe in Romania, mai avem totusi mult de lucrat la capitolul
mentalitate. De ce zic asta?… Pentru ca lucruri absolut normale, care
sunt facute in alte state (Vest + SUA) on a monthly basis ca sa zic
asa, la noi sunt vazute altfel: controalele ginecologice, donarea de
sange, voluntariatul si multe altele.
Sa o luam pe rand.
Astazi am fost (iar) la policlinica la Grivita… cand mi-am facut
dosarul pt carnet, am solicitat si un control de rutina la ginecologie,
control care a presupus si demararea analizelor pentru Papanicolau.
Stiu ca reclama de la tv nu e chiar dintre cele mai reusite (pentru ca
pune accent pe latura negativa, legata de moarte, a cancerului de col
uterin si mai putin pe beneficiile depsitarii precoce – inghesuite in
ultimele 5 secunde de clip), insa eu vreau ca admiratorii mei sa aiba
parte de cat mai multi ani din viata mea:P. Rezultatele trebuie sa le
cam iau pe 3 septembrie, insa nu am avut timp atunci (a se citi: ‘am
uitat si mi-am adus aminte ieri’:P). Anyway, la coada la cabinet eram
mai multe venite in acest scop, eu fiind singura sub 40 de ani:))…
faza e ca tipa dinaintea mea, muza mea pentru acest post, a iesit din
cabinet si numai ce o aud ca-i zice (rusinata putin) prietenei, de
varsta apropiata, cu care venise: "Iar m-a controlat!"… si am ramas
tablou… chiar imi pierise si somnul:))… De asta si ideile din
introducere… pudoarea este de inteles, in general, nu si in acest
caz… sunt ferm convinsa ca doctorul (arab, casatorit, tata al unui
baietel blond superb – are poza pe birou), pe nume Said (dap, de asta
am si venit la el:P… pentru ceilalti fani;)) ), a vazut la viata lui
atatea pizde, de toate felurile, incat, sincer acum… pacientii lui
sunt norocosi ca isi face meseria asa cum trebuie. Iar in cazul
controalelor medicale de acest fel, si nu numai, chiar trebuie date tot
felul de detalii (care inainte vreme se ziceau, poate, doar preotului
la spovedanie).  Daca pui propria viata si pudoarea pe o balanta, oare
care cantareste mai greu?
In acelasi mod defectuos de gandire se incadreaza si donarea de
sange… nu conteaza criza din spitale, nu conteaza ca poate maine
oricare dintre noi are nevoie de o grupa rara de sange sau chiar si de
universalul 0… la noi cine doneaza sange inseamna ca este sarac si ca
umbla dupa facilitatile acordate… 
Nu stiu, poate suntem prea saraci pentru spiritul civic… de ce
sa lucram ca voluntari, la case de copii, in zonele calamitate, in
organizatii de ecologizare? E multa munca, si e grea… si mai prestam
si pe gratis… De ce sa donam sange? Ca sa ne vada vecina saraca si
barfitoare de la 4 si sa umple tot cartierul cu telenovela
‘necazurilor’ noastre?
Si la intrebarea "tu ai donat?" rasunsul este : Nu, nu au voie
decat cei cu greutatea mai mare de 56 kg… eu am in jur de 55-56… si
poate ca as avea voie… dar si eu sufar de lene… daca am merge mai
multi… as fi prima  la coada… macar recunosc, nu ca ar schimba cu
ceva situatia…
 
~~ 2nd Topic:
Cinev, cu acelasi ip, tot cauta pe google "bomboana Romtelecom"
si intra la mine pe blog. Cazul 1: ori este cineva de la departamentul
de MKT (mi-a dat si comment cum ca bomboana nu are E-uri:P) care vrea
sa verifice impactul initiativei pe internet (care impact nu e cine
stie ce… ), ori e un fan care nu stie sa ajunga altfel aici…
recomand Bookmarks;)
 
V-am pupat,
Eof(b)

 

Lasă un răspuns

