Carti, carti…

Septembrie 6, 2007 at 4:21 pm (Diverse) ()

Done: Semnul Unicornului (seria Amber, vol 3).
~~~ 
To do:
* Alexandre Dumas – Cavalerul de Sainte-Hermine
* Jules Verne – Keraban Incapatanatul (suna cunoscut…, nu stiu de ce…
* Jorge Molist – Inelul
 
Probabil in ordinea de mai sus, ca s-a apucat mama de ultima…  Primele 2 sunt de la Prietenii Cartii:D… fix din colectia: "Ce bine e cand imi comanda mama carti din banii lu’ tata;))"
Scopul acestei insemnari e ca am vrut sa fiu si eu la moda ca a ineput lumea sa se laude pe blog cu ce carti mai citeste:P (aluzie la Andrei, care s-a transformat din "imi bag picioarele in romana, de ce ar trebui sa citesc eu carti?!?", in "ia sa vedeti ce carti mi-am mai luat:P")
 
V-am pupat,
Eof(b)

2 comentarii

  1. Suzana said,

    salut. am auzit de cartea: Cavalerul de Sainte-Hermine – Alexandre Dumas

    Poti te rog sa-mi trimiti un email cu site-ul online de unde as putea sa o cumpar?

    • sidryane said,

      Am gasit pe okazii.ro un exemplar…. nu stiu ce sa zic, cauta la librarii…

Lasă un răspuns

