Vreau si eu sa respiiiiiir!!!….

August 29, 2007 at 6:10 pm (Diverse) ()

Se poate ?!?!
De azi de dimineata sunt pe drumuri desi ar trebui sa stau acasa sa mai invatz… nu se poate:((… acum 2 ore m-am dus sa mai platesc o ora la scl si cum 41 nu dadea semne ca o sa mai vina in urmatorii 20 de ani, am mers pe jos din Crangasi pe Ion Mihalache… la intoarcere, na, ce sa fac acelasi traseu… hai cu 300 pana la capat, merg si la posta si iau metroul…. mai bine ma abtineam… la posta au picat azi de dimineatza serverele centrale si de atunci tot picate au ramas (deci adio orice fel de plati catre orice fel de institutie… poate rezolva pana maine…), iar metroul pe M4 e crima curata… pentru ca PUTE!… ca sa nu mai vbim de oameni de toate categoriile, unele din ele mai mirositoare ca celelalte (subiectiv, pe cuvant, merg sa lipesc si eu afise!)… si nu stiu de ce, cand am ajuns in M3 si apoi din nou in Crangasi parca eram din nou in secolul 21…
Sincer, cred ca oamenii care locuiesc in zonele ne-centrale ale capitalei (vezi Industriilor sau 1 Mai, Grivitza, Pajura, B Noi etc etc) ar merita si ei conditii la fel de bune in ceea ce priveste transportul in comun… acum inteleg ca nu stau numai ecologisti si profesori universitari in zonele mai sus numite, insa o limita de curatenie este necesara… Insa mai e pana atunci…
Back to not wasting time…
 
V-am pupat,
Eof(b) 
5 comentarii

  1. MrWiseguy said,

    transportul in comun=mijloc de transport ce niveleaza diferentele dintre oameni(impart cu totii acelasi miros, aceleasi scaune murdare, aceeasi nesimtire acuta, si uneori banii, cand anumiti se decid ca ceilati vor sa imparta banii cu ei, involuntar)

  2. sidryane said,

    =))… tare faza cu banii:)))))
    In rest, sooo true… Pacat… un stick nivea, rexona, fa etc etc nu costa mai mult decat 2 pachete de tigari… sau o cutie de prezervative… sau 2 sticle la 2l de Cola… sau 3 beri… sau… sau…. sau…

  3. MrWiseguy said,

    2 pachete de tigari sunt nirvana pentru un fumator inrait-eau de cigarette 😛

    o cutie de prezervative-pai dom’le dupa ce le folosesc eu diseara pe alea aromate o sa-mi miroasa frumos! eau d’amour

    3 beri-3 beri sunt 3 beri, nu se compara cu un deodorant, te-mbata deodorantul? eau d’ebriete

    2l de Cola?si eu cum mai stau treaz la noapte? eau d’insomnie

  4. sidryane said,

    =))…. Tu trebuia sa tii cu mine la faza asta!!!!

  5. MrWiseguy said,

    eu tin cu tine, dar o consider o cauza pierduta 😛

Lasă un răspuns

