Calma, calma…

August 21, 2007 at 8:18 pm (Diverse) ()

Se zice ca oamenii calmi traiesc mai mult… in starea actuala nush sigur daca cu mine se va intampla asa:))…. 
Evident motivul principal este dosarul pentru examen… dupa ce am terminat eu frumos scoala, ma duc cu actele de zicea acolo ( o parte din ele), imi da tanti fisa de scolarizare sa merg sa o vizez la Interne, la policlinica (Grivitza, evident:P)… Din amintiri din copilarie stiam ca aia au program dupa-amiaza luni… ma duc luni, tanti de acolo ma cheama marti dupa-amiaza, "ca atunci vine domnul doctor" (ala de la siguranta circulatiei)… bun… ieri eram inca calma…
Azi, dupa ce rezolv chestiile curente ale casei ma duc si cu o poza scanata la Kodak (ca aveam nevoie si de una tip permis). Intru zambitoare ca o raza de soare si imediat vine norul… prelucrarea pozei dureaza 24 de ore… ce mama ma’sii prelucreaza atata la ea???… era scanata, o mareau pentru dimensiuni si o printau… un simplu program… dar "nu se prelucreaza aici"…
Buuuun… lasam asta, ma duc la directa de taxe si impozite sector 6 (e pe calea Giulesti, nr 165… adik 3 statii de 44 de la podul Grant, spre Giulesti)… urc in 44…merg o statie, merg 2… incepe sa mi se faca frica… astia cand se cearta, se cearta mai rau decat aia din 41.. ajung unde trebuie,  ma uit in jur dupa o fatza mai prietenoasa si evetual imbracata mai decent… gasesc… mi se spune sa ma intorc vreo 300m inapoi… ajung, platesc, totul ok… bine ca am scapat alive:P…
La spital gasesc pe dom’ doctor, imi semneaza alea… in timp ce vbeam cu el ma suna una pt un interviu, se apuca aia sa-mi povesteasca ce si cum, doctorul si asistenta ma injurau probabil la greu… ii dau aleia cu flit, ma duc la secretariat sa mai puna o parafa si fuga la scl…
Acolo aflu evident ca-mi trebuie si poza (:-w…), las actele, platesc taxa de masina (50ron) si cand sa ma programez la inca vreo 2 ore… pauza… urm ora disponibila e pe 10 sept… dar cine drq asteapta atat… sa vad poate rezolv in alta parte… nu ca nu as avea incredere in mine… dar trebuie sa ma simt comod la volan si nu vreau o pauza prea mare…
Evident maine ma duc sa duc si poza… si iar o sa fie cald, mama ei de prognoza…
Daca nu vine bro’ cu inghetzata cred ca il pun sa doarma pe pres:P
Scuze pt eventuala incoerenta:P 
 
V-am pupat,
Eof(b)
2 comentarii

  1. danielverejanu said,

    Bravo,
    ai un ritm modern…
    Un sfat – mai puÅ£in pe la medici…
    Ei, ca şi preoţii, se harnesc şi de pe vii,
    ÅŸi de pe morÅ£i…

  2. sidryane said,

    In cazul asta au fost un rau necesar:)… Totusi cred ca mai rau este cand te folosesti de ambele categorii pentru aceeasi situatie…
    "- 5 milioane pentru o operatie??? Mai bine mor!
    – Nu va sfatuiesc, o inmormantare costa de 4 ori mai mult…"

Lasă un răspuns

