Midnight aberatii…

august 18, 2007 at 12:34 am (Diverse) ()

Doamnelor, domnisoarelor si domnilor,
Acum in miez de noapte rotitzele din mintea mea au inceput sa se invarteasca si astfel au rezultat urmatoarele nedumeriri referitoare la… reclame (ca nu mai scrisesem de mult despre ele):
 
ned*1:
De ce Colgate este recomandarea nr 1 a medicilor dentisti (am mai protestat asupra acestei asocieri de cuvinte in trecut), dupa un studiu de piata facut de nush cine in 1998 si prezentat in 2007… adik in traducere… noi facuram un studiu in ’98, insa vaca de secretara a pierdut rezultatele si idioata drq le-a gasit anul asta, asa ca le publicam acuma…. E total bulshit… Mai bine ramai la conceptul precedent de reclama – "curatza si previne aparitia cariilor si a altor probleme ale gingiei", decat sa te faci de tot rahatul cu "in 1998, a fost recomandarea nr 1 a medicilor dentisti "… Pur si simplu renunta la functia de baza a unei paste de dinti inlocuind-o cu ce?… cu o recomandare, o reclama si atat…
 
ned2:
De ce au schimbat denumirea Mr Muscolo in Mr Muscle?… acuma sincer, suna mai bine prima, italiana e mai apropiata de romana decat engleza…. un rebranding total inutil…. ca oricum cine avea nevoie sa-si desfunde tevile (btw, pt asta s-au inventat sitele pentru chiuveta) stie ce sa cumpere…
 
ned3:
De ce reclamele la Bonux (alea cu Maria) sunt din ce in ce mai penibile?… chiar ati ramas fara inspiratie?… pastrati-le pe alea vechi atunci…
 
ned4:
Reclama la semintele Nutline… sincer pe mine aia ma streseaza mai mult decat m-ar putea destresa toate semintele lor… fundalul sonor e tortura curata, te prinzi de faza abia la sfarsit… eu initial am crezut ca e o reclama la spray pt gandaci sau ceva de genul… ca dureaza pana sa-ti dai seama ca tembelul ala reprezinta de fapt o samantza de floarea soarelui…
 
ned5:
Pe de o parte ii inteleg pe cei de la Bonux ca se chinuie sa scoata mai multe reclame in care detergentul lor spala si parfumeaza hainele… nu de alta, dar varianta scurtata la reclama Altex ("da halatu’, doamna, halatu’, cat e halatu’?") a inceput sa ma calce pe nervi… stiu ca asa se procedeaza… insa reclama aia are farmec doar intreaga… altfel se pune accentul numai pe replica principala care a inceput deja sa fie folosita cu sens peiorativ la noi… si atunci reclama pozitiva se transforma in reclama negativa, care la produsele de larg consum NU este "tot reclama".
 
Gata ca a inceput sa iasa fum
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
*ned= nedumerire

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: