Back

August 15, 2007 at 11:18 pm (Diverse) ()

Chiar daca terminata de somn… da, mah, am fost la mare si ma laud:P… vesnicul tanar Costinesti. Numai ca sunt fff obosita asa ca rezum pe puncte:

 
& plecarea vineri dimineata, intoarcerea azi-noapte la ora 2… cu 2 ore intarziere… futu’i CFR-ul ma’sii ca oprea din 5 in 5 minute si mergea ca melcul…. si cu asta se termina partea de injuraturi ca in rest a fost frumos:D… apa calda, vreme frumoasa….
 
& Fitzosici:D – in traducere, pentru cine nu stie, gogosele mici si buuuune acoperite de sirop:D. Idila mea cu fitzosicile a inceput cand Vlad (ala de mai jos) si Mada (pretena lui) ne-au adus triumfatori o portie mare dupa 30 min de stat la o coada imensa. Cine era a doua zi la 1 noaptea la coada la fitzosici?… Cristina:))…. a treia zi m-am dus mai devreme… pe la 11:))… iar in ziua plecarii era coada prea mare si prea cald afara ca sa mai stau la inca o portie….
nota pentru proastele din spatele meu: Daca cineva vinde afacerea in franciza nu inseamna ca o vinde de tot… dar grasimea combinata cu soare si prea mult machiaj dauneaza grav coeficientului de inteligenta… ("auzi, fata, cica vinde afacerea / de unde stii? / pai uite, scrie acolo: >>vand afacerea in franciza<<")
 
& Granita… gheatza de aia cu suc=))… stiu ca era de fapt un coctail de E-uri, dar vba cantecului: o viata ai si pe aia sa o mori de sete?:))
 
& Corrido Sangria – fara alte comentarii:) (cine se ofera sa-mi aduca o sticla de Sangria originala?… ca de Corrido m-am saturat pana peste cap…)
 
& bratari si cercei (puteam eu sa stau fara ele?:) )
 
& spectacolul Deko de la teatrul de vara din Costinesti; printre high-light’uri:
– conditionarea pozitiva: "Sunt o floare, eh!"
– "a fost costel, urmeaza vio"
– Traian din Oradea, care a devenit cunoscut cu aceasta ocazie:)) 
Am si inregistrat cateva faze, insa chiar nu-mi era comod sa tin si aparatul foto, sa acopar si luminitza de filmare, sa si rad, sa am si grija sa tin aparatul nemiscat…. calitatea nu e f buna, asa ca nu ma laud cu ele…
 
& White Horse si concertul Tapinarii:D… si pe ei i-am filmat, insa calitatea, de asemenea, nu e f buna (to do note: sa convingem pe tata sa ia camera de filmat:D)
 
& traditionala poza de la Obelisc, in aceeasi pozitie ca anul trecut:))… evident cu alte haine:)
 
& plimbarea cu ATV’ul:)… ce vreti… eu nu apucasem pana acuma:), totusi nu am condus eu, ca nu am inca voie:) (to do note: sa-mi iau carnet:D)
 
& gogoasa infuriata + cafea cu lapte… yummy….
 
& traditionala raceala de la mare… acum sunt pe paracetamol si Olinth as usual…
 
& un pic de insolatie si piele bronzata… insa cu mari sacrificii… acum nici pe mani nu pot sa ma sterg mai energic ca-mi dau lacrimile de durere (pe mine nu ma ustura, ma doare ca drq)
 
Daca imi mai amintesc… mai scriu. V-a fost dor de mine?;;)
 
V-am pupat,
Eof(b)
4 comentarii

  1. vusi666 said,

    Deci pana la urma a fost de bine…
    Of course ca ne era dor de tine…desi nu mai intrasem de mult pe pagina asta..

    Eu d-abia astept Greciaaaa…din pacate tre’ sa mai astept 2 sapt si un pic.. plec pe 4..

  2. sidryane said,

    OOOOOOO… respect… intentionez plaiuri straine cand o sa fiu pe banii mei… clar!:)… have fun;)… vezi ca si grecoaicele’s frumoase;)

  3. vusi666 said,

    bine asa…inseamna ca nu ma duc doar sa ma f… pe plaiuri straine…ma duc sa f.. straine pe plaiuri straine.. :))

    just kidding…merg cu a mea fata…e deschisa ea la idei noi, dar nu chiar atat de deschisa… 😦

  4. sidryane said,

    =))….
    Acum si tu, nu le poti avea pe toate… "sigur ca poti!" ar zice Andreea Marin Banica=))… dar numai in reclame=))

Lasă un răspuns

