Scuze si iar scuze….

Iulie 25, 2007 at 9:17 pm (Diverse) ()

Pentru a nu mai scrie in blog:D…. Heroes-ul e done de mult asa ca… tam ta na…*drum sound*:
Harry Potter and the deathly hallows
Pentru acei dintre dvs care au ceva de comentat asupra cartii sau a autorului, etc etc… va urez un calduros Alt+F4:D
 
Cartea este varianta aia fotografiata de nenea ala extrem de rabdator pe care noi il admiram si il iubim, deocamdata singura varianta not fake de care am dat… Multmim pe aceasta cale Adinei:*… i-am multumit si pe mess, printr-un status sugestiv (Adina, te iubesc!!), prilej pentru obsedatii de la mine din lista sa se ofere si ei la transmiterea acestui mesaj catre Adina:))… Se simte careva?:))….
 
Anyway, si cei care au ceva de comentat asupra bla bla’ului cu drepturile de autor etc etc, vor primi aceeasi urare de mai sus (ce pisici, doar nu’s sarita de pe fix sa dau 1.05M pe volum… eventual cumpar traducerea daca e ceva de capul ei:D).
 
Asa ca pana termin de citit…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
 
11 comentarii

  1. MrWiseguy said,

    Eu n-am nimic cu drepturile de autor, dar nu as suporta sa citesc o varianta fotografiata.

    Asa e, Heroes-ul e de vina(eu am avut noroc ca l-am vazut pana in sesiune, ca altfel nu mai invatam eu nimic).

  2. sidryane said,

    In conditiile in care nu ai alta:)… merge si asa…
    La Heroes asteptam cu nerabdare season 2… chiar nu conteaza daca am sesiune, licenta, orice…:))

  3. jon said,

    Ce obsedati ai tu in lista, don’soara? 😛 Cunosc persoane care au dat 105 lei pe cartea aceea, si datorita lor industria aceasta inca mai exista! Jos Pirateria!(Download Piracy!) Ma duc sa ma uit la MASH 😛

  4. MrWiseguy said,

    Pe mine m-au dezamagit facand un sezon 2, se putea si fara 🙂

    Oricum…eu devenisem dependent(am vazut 14 episoade in 3 zile) de Heroes

  5. sidryane said,

    @jon: cum ce obsedati?… tu si vusi=))…
    Felicitari, esti anti-piratare… cat te-au costat sezoanele MASH pe dvd?:))

    @Mr Wiseguy: ideea serialului se poate exploata mult timp de acum incolo, aduce si bani… so, why not?:)

  6. MrWiseguy said,

    Pentru ca sunt sigur ca o sa fie o copie palida a primului sezon…sau ma rog..nu atat o copie..cat o urmare…

  7. sidryane said,

    Pai ce se poate intampla?… apar mutanti noi, isi revine sylar… si trebuie sa se lupte ei pentru ceva… :))… just enjoy the show:)
    Mie imi place moaca lui Hiro:))… Ca eu ma uit cam pentru el si pentru Peter Petrelli;) (Jess din Gilmore Girls)

  8. MrWiseguy said,

    I know Milo Ventimiglia 😛

    Btw..Masi Oka are un IQ urias, si lucra pana sa devina actor, ca programator…la Dreamworks parca..sau ceva de genu 😛

  9. sidryane said,

    Ok, ok, u know their names and stuff… sidryane is blushing and goes to sit at the corner;))
    Se pare ca si la ei creierele sunt platite prea putin:))…

  10. vusi666 said,

    Hmm…deci te-ai luat de mine….
    Piracy rulez!!! 🙂 ..doar pana o sa ma decid sa intru in productia de software sau filme..care sunt cel mai piratate..

  11. sidryane said,

    Dragule, ala era compliment!:D…

Lasă un răspuns

