Duma zilei:

Iulie 24, 2007 at 11:40 pm (Diverse) ()

Personajele acestei povestiri … telefonice sunt: subsemnata, bro’ si Vlad (coleg de liceu cu bro’). (De mentionat ca bro’ are si nr de connex si de cosmote pe care le foloseste curent pe acelasi telefon.)
 
Faza1:
Vlad: Alo, Cris, buna…
Eu: Buna!:)
Vlad: Iar si-a bagat frati’tu telefonul unde stie el mai bine? 
Eu: Da:))… hai sa-ti dau nr de tel… noteaza: 0767 aa bb cc.
Vlad: Bine, mersi mult…
 
Faza 2 (Vlad il suna pe bro’, insa eu am dat un nr gresit:">… nr corect fiind 0767 bb aa cc :"> ):
Vlad: Alo, curul lui Cosmin?
Voce (asemanatoare cu a lui bro’), evident: Nu…
Vlad (crezand ca bro’ face bancuri): Cum, nu e curul lui Cosmin??!?
Voce: Nu…
Vlad (suspicios): La telefon nu e Cosmin *nume_familie* ?
Voce: Nu….
Vlad: Nasol…
 
Faza 3:
Vlad: Cristina, nu ai sughitzat mai devreme?
Eu: Nu:))….
 
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
2 comentarii

  1. Buddha said,

    hahahaha …

  2. sidryane said,

    Venind de la tine, nu stiu daca e serios sau ironic:))

Lasă un răspuns

