La spitalul Grivita…

Iulie 20, 2007 at 11:31 pm (Diverse) ()

… poti muri cu zile daca Doamne fereste ai nevoie urgenta si e cel mai apropiat… Sa ma explic:
Azi m-am gandit sa incep demararea actiunilor de a face rost de fisa medicala si cazier, in ordinea asta…
La spital, toate sectiile deschise in afara de medicul de familie (care e in concediu) si chirurgia, care avea program dupa-amiaza… dupa ce ametesc de nebuna si le fac pe restul, ma deplasez catine-catinel catre casa… rezolv ce am mai avut de rezolvat si la 3 plec spre sectia 21 (ca sa-l iau d la urgente), in mod miraculos termin destul de repede (exceptand un mic ocol facut din cauza unei vaci care in loc sa-mi arate Desrobirii, mi-a aratat Desisului…"Da, cea din dreapta…"….fmm….) si la 4 30 eram inapoi la spital… program 13-21… da-o drq de treaba, zic, tot trebuie sa mai fie cineva… floare de mar!… toate cabinetele inchise, pustiu, undeva la subsol era un nene care repara ceva, evident nu era medic… si bineinteles ca luni programul respectivului cabinet nu e corelat cu al doctorului de familie, asa ca o sa ma plimb iar de vreo 2 ori pe acolo… dar de data asta vin d la 13 fara 15… ca nu se stie niciodata:))…
Totusi e ciudat si repet intrebarea… daca e ceva grav ce se intampla?… ca nu era nici drq acolo… macar un sufletzel de garda, ceva… un pisic, catel, fluturas…
Aici trebuie sa urmeze faza aia clasica cu "Traim in Romania…"
 
V-am pupat,
Eof(b)
5 comentarii

  1. underpressure said,

    daca ai nevoie urgenta dai o fuga la unul din spitalele de urgenta.

  2. sidryane said,

    Uneori nu ai la dispozitie timpul necesar pentru a ajunge la un spital de urgenta… si oricum, chiar NIMENI in tot spitalul ??

  3. Masca said,

    Nu îţi epuiza toate resursele de răbdare, că mai ai mult de furcă. O fi fost ziua energeticianului şi medicii au vrut să fie şi ei solidari, luându-şi liber. Multă baftă la examen, să devii şoferiţă performantă de Bucureşti!

  4. sidryane said,

    Ms, ms:">
    Oircum, "soferita performanta de Bucuresti" suna mult mai bine deat "alta bomba pe strazi":))… deja mi-a crescut moralul:D…
    Cat despre spital, de fapt a inceput luna concediilor:P… eu am avut chiar f mult noroc ca am gasit atatia acolo:))

  5. jon said,

    Eu am auzit ca si bolile isi iau concediu vara, asa ca nu prea mai e nevoie de medici.

Lasă un răspuns

