Cum sa intri in programul Vodafone Campus.

Iulie 17, 2007 at 2:55 pm (Diverse) ()

Sper ca experienta proprie (asa enervanta cum e) sa serveasca si altora:
n=nr de zile de asteptare 
 
Pasul 1: Mergi la Vodafone Unirea si depui actele. (n=0)
Pasul 2: Dupa 10 zile in care nu ti s-a activat serviciul
(evident!!) suni la *222 si ti se spune ca actele nu au ajuns. Esti
sfatuit sa aplici de pe net si in maxim 10 zile lucratoare se rezolva, "va asigur!" (n=10).
Pasul 3: Dupa alte 10 zile in care nu ti s-a activat serviciul
(evident!!) te duci din nou la Unirea , stai la coada ca sa depui din
nou, angajatii nu’si dau seama ce s-a intamplat ("probabil probleme cu
faxul, iar cererile de pe net se proceseaza mai greu" – a se citi niciodata…), depui actele din nou. (n=20)
Pasul 4: Dupa alte 10 zile in care nu ti s-a activat serviciul
(evident!!) suni la *222, explici situatia, ti se recomanda (din nou)
sa aplici pe net, explici situatia, incepi sa vorbesti pe un ton iritat
si atunci operatorul iti recomanda sa te duci din nou la un
reprezentant Vodafone si sa trimiti actele pe numele lui ca o sa
rezolve eventual mai repede. (n=30)
Pasul 5: Te duci la un magazin Vodafone unde esti informat ca
trebuie sa mergi totusi la un reprezentant, insa un client binevoitor
iti sugereaza exact ce trebuie sa le zici si iti confirma banuiala cum
ca in cazul cartelelor reincarcabile cererea de aplicatie ajunge direct
in tocator si apoi la cosul de gunoi.
 
Pasul 6: Te duci la sediul de la Apaca, ceri un formular, il
completezi si o intrebi pe duduia de la informatii (cum intri, pe
stanga):
Eu: De cate ori trebuie sa depun actele ca sa se activeze… stiu ca am cartela, dar nici chiar asa…
Ea: Pai o singura data, nu conteaza daca e cartela, e acelasi regim..
Eu: Serios??!!?… Ar trebui sa le comunicati asta si colegilor de
la Unirea unde am fost de 4 ori pana acum si nu au trimis nici un fax,
pentru ca baietii de la *222 mi-au spus ca nu au primit nimic pe numele
meu.
Ea: De la noi sigur ajunge!
Eu: Si de la ei nu?… eu am timp de pierdut?… sau ajunge de
aici asa cum a ajuns si de la ei?… E pacat ca aceasta situatie sa
ajunga in presa, va asigur!
Ea: Daca nu ajunge, puteti face reclamatie…
Eu: Cum va numiti? 
Ea(deja un pic palida): nume+prenume 
Eu: Dar vreau sa mi-l activati acum!… am asteptat deja o luna! Nu credeti ca ar cam fi cazul??
Ea: De data asta sigur ajunge..Nu pot sa-l activez eu. Eu trimit
actele acum, va arat mailul de confirmare, va dau si printat daca
doriti… se mai intampla sa nu mearga faxurile sa stiti…
Eu: De 4 ori la rand??… hai sa fim seriosi!! Nu e singurul numar
care a fost inscris atunci, celalalt a primit sms de confirmare, eu de
ce nu??
Ea: Ne pare rau (yeah, right!)…
Eu: Va multumesc!… Sper sa nu ne vedem peste 10 zile:D…..
(n= 30+) 
 
Pasul 7(in lucru, desi sper sa nu fie cazul…): daca nu merge faza, suni la *222, faci scandal, iei foaia
care ti s-a dat, te duci direct la duduia care ti-a procesat cererea si
spui: "Buna ziua! Sunt de la Jurnalul National, dar am venit aici in
calitate de persoana fizica cu o problema, as dori sa vorbesc cu
superiorul dvs direct"… de nu o sa primit numai limbi la dos sa-mi
ziceti mie cutzu!
 
Varianta 2 (da-i Doamne romanului mintea cea de pe urma):
Cand mergeti la un reprezentant:
1. Notati’va numele complet al acestuia si numarul ghiseului la care ati mers. Asigurati’va ca operatorul vede ca ati notat.
2. Solicitati trimiterea imediata a formularului si a actelor.
3. Solicitati ca operatorul sa va arate mailul de confirmare.
4. Spuneti-i ca ati mai citit pe internet de cazuri de Cartela
Vodafone neactivata la Campus din cauza operatorilor care nu au trimis
actele si ca o sa faceti reclamatie daca vi se intampla acelasi lucru!:P
5. F IMPORTANT: NU FOLOSITI UN TON AMABIL. Nu de alta dar veti fi luati de fraieri.
6. Nu mergeti la Unirea decat daca aveti chef de distractii si
plimbari repetate… in cazul lor incepeti solicitarea cu un ton cat
mai neprietenos… aluzia la articolele in ziare ii sperie. 
Va tin la curent…
 
Intrebari:
1. De ce nu exista pe pagina Vodafone un mail la care se pot
semnala astfel de cazuri? (si nu, nu ma refer la
contact_ro@vodafone.ro…)
2. Daca Vodafone cere respectivele documente in schimbul (si citez): 
 
Informatiile despre tine pot fi folosite de noi doar in scopuri
asociate comercializarii serviciilor si produselor Vodafone Romania
S.A., cum ar fi:
1.1 procesarea comenzilor sau cererilor tale;
1.2
efectuarea verificarii creditului si a cheltuielilor (in afara de cazul
in care exista o intelegere prealabila in acest sens);
1.3 oferirea de produse si/sau servicii catre tine;
 
Cum se face atunci ca eu v-am dat informatiile si nu am primit serviciul??… Este legal? NU!
3. De ce angajatii Vodafone Romania nu reactioneaza decat la auzul cuvintelor "presa", "reclamatie", "superior direct"?
4. De ce termenul de procesare ar cererilor Campus este de 10 zile, insa pe site nici pomeneala de o asemenea informatie? 
5. De ce Vodafone angajeaza oameni
de genul celor de la Vodafone Unirea sau a celor care ar trebui sa
proceseze toate informatiile primite de pe internet? Oameni care apoi
promoveaza compania Vodafone prin modul in care isi desfasoara
activitatea in cadrul relatiilor cu clientii? (adika fraierii aia care
va baga bani in cont!)

 Va multumesc pentru timpul acordat!

 

7 comentarii

  1. cobra_regala said,

    Pentru că Vodafone este o companie de RAHAT!!! Iar sucursala aflată la parterul magazinului Unirea din BucureÅŸti e coÅŸmarul trăit cu ochii larg deschiÅŸi! Pe cînd era Conex era omeneÅŸte – acum, mai bine te lipseÅŸti! Abia aÅŸtept să se legifereze posibilitatea de a schimba operatorul dar păstrînd numărul de telefon (ar fi un coÅŸmar să mă apuc să anunÅ£ peste 1200 de persoane din agenda telefonică de faptul că mi-am schimbat numărul!) ÅŸi le zic PA ÅžI PU la Vodafon!

  2. sidryane said,

    Oh, yeah!… same here… Orange here I come… cand o fi…

  3. Serban Andreea-Madalina said,

    daca in bucuresty e asa…in bz e mai rau!!!!!!!!!cine a facut afirmatia asta e the best!s n traiesti!

  4. paraschiv said,

    vreu sa ma conectati la campus sunatima pe nr 0731295321

  5. sidryane said,

    Bah, boule, NU lucrez la Vodafone… ca daca era asa mi se activa Campusul imediat, nu crezi?… si tre sa depui TU actele… greu la deal cu boii mici… si-ti mai dai si nr de tel… ce chestie, o sa-l vada toti care intra aici:))

  6. tocu caramfil radu said,

    si eu vreau sa zbor din vodafonul lor REPEDE avetzi grija mare daca vretzi sa faceti ab. de net la ei, cititzi BINE ACEL CONTRACT, MAI ALES CLAUZELE DE REZILIERE.

  7. sidryane said,

    o sa ma interesez de clauzele alea…

Lasă un răspuns

