Daily stuffing… [5]

Iulie 14, 2007 at 11:41 pm (Diverse) ()

"Remove safety labels and let nature sort ‘em out" :)
 
Baietii de la yahoo au facut un fel de concurs
f amuzant… participantii trebuie sa trimita o poza cu "mesaj", iar
poza/pozele selectate vor fi transformate in emoticoane noi.
Kinda’ fun, right? Wel, not really…
In primul rand nu toata lumea a inteles ca emotiile exprimate de
poze trebuie sa fie altele decat cele existente deja in lista de
emoticoane (duuh!!).
In al doilea rand s-a umplut lista de participanti cu pozele
piz….. aaa, fatucilor frumoase de pe intreg mapamondul… Si acum ma
intreb: fatza ta de curva disperata ar trebui sa sugereze un
emoticon?… super cute, sweet, the cute girl…. etc etc etc. Eu nu zic ca nu sunteti asa cum va descrieti voi (cu cateva exceptii)
dar probabil nu stiti suficienta engleza cat sa si cititi scopul
concursului… dar ce mai conteaza asta… reclama gratuita… iq
negativ =))…
Evident nici reprezentantii sexului tare nu s-au lasat mai prejos… suparatul, no_life_pun_poza_pe_net, cred_ca_ e_roman(later edit: in dreapta zice ca e turc… sry:)) )…. si muuulti altii…. la un moment dat mi s-a facut greatza si nu am mai continuat cu vizionarile….
Exista totusi si oameni care au inteles, putini dar buni…
preferatul meu (sper sa nu-mi dau cu firma in cap si sa existe deja un
emoticon:P): Mananc! Go away!   
Oricum… Mare’i gradina Domnului…
 
V-am pupat,

Eof(b)

Lasă un răspuns

