Vineri 13

Iulie 13, 2007 at 11:30 pm (Diverse) ()

Stiu ca mai e sunt cam 15 min… dar na.. sa am timp sa scriu tot:))…. Ma mir cum am scapat:))… de fapt pt mine vineri 13 nu e chiar asa un dezastru in general… pentru altii insa…

 
1. De dimineatza (ora 10 45), pe cand dormeam eu ca un prunc vine frati’miu in camera sa verifice datele de admitere pe la facultati… si evident trece pe langa birou, pe care era situata o superba cana cu limonada (i wuv my mammy) si, exact ca-n filmele cu prosti o rastoarna peste saltea+cearceaf+pilota… cana nu s-a spart insa pilota mea miroase a lamaie acum:((… si e patata…. restul am rezolvat cu pretul unui sul de hartie igienica…
 
2. Tata isi lasa mobil de 20 mil pe masa, la tara, Nero se urca pe masa, ia mobilul si incepe sa-l… roada (Nero=pui caine lup)… => display+carcasa+casca bulite in ultimul hal… cost de reparatie 2,5M… am facut un drum la service-ul din Stefan cel Mare, evident nu aveau display (ca e vineri 13:)) ), si merg miercurea viitoare…
 
3. Stau f prost cu memoria… eram ferm convinsa ca vazusem Heroes incepand cu ep 12… de fapt, daca mai adaugam 5 imi iesea socoteala:))… acuma na, de asta scriu in blog, pana se dld restul:))….
 
No, hai ca va plictisiti de citit… Latino party pe info pro;)…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Later edit:
4. Evident ca nici acum nu mi-au activat aia de la Vodafone campusul:((… luni ma duc iar… citat din conversatia de la *222
"Vad ca ati mai sunat de cateva ori tot pt aceeasi problema…"
"Pai da, asa e…" (no shit sherlock… daca se rezolva din prima crezi ca mai sunam???)
Oricum, tipul asta a fost simpatic… dca nu se activeaza pana luni… ma duc iar si trimit actele… acuma teoria conspiratiei: Cineva nu vrea ca eu sa am Campus… varianta 2: angajatii vodafone sunt usor incompetenti… Ma ajuta si pe mine careva cu un sfat?
Lasă un răspuns

