Buzz buzz

Iulie 12, 2007 at 3:33 pm (Diverse) ()

Noapte crunta de betie
Pana’n zori de zi sa fie
Unde’i vodca si rachia
O sa’nceapa… ANARHIA!!!
 
(Cargo ft. R.A.C.L.A. – Anarhia)
 
Pana la urma m-am tarat din casa si am mers ieri in Herastrau la spectacolul de street dance… nu pun link ca mi-e lene sa caut… cat am vazut eu din el (adik trialurile pt nush_ce)  a fost relativ ok. Mai putin vreo doua p…e pe langa mine care tipau si se isterizau la fiecare miscare mai cool (cam o data la fiecare concurent:P). Paca insa ca venirea lui vara’miu in B s-a soldat cu "hai la o terasa sa bem si noi… un suc, ceva:)" si am plecat de acolo… iesirea la terasa a fost insa mishto:).
Si bineinteles ca ne-a prins si vijelia… inclusiv blocajul in tramvaiul 41…daca pe realitatea tv s-a vazut un tip care facea disperat cu mana dintr-un 41 sa stiti ca era frati’miu:))…
Anyway… vreau la mare… si la somn…
 
V-am pupat,
Eof(b)
2 comentarii

  1. jon said,

    Ahaaa! Deci din cauza ta nu mergea 41!

  2. sidryane said,

    :-w

Lasă un răspuns

