Diversitatzuri…

Iulie 10, 2007 at 1:19 am (Diverse) ()

* Never mind the title… lipsa de inspiratie…

* Cer umile scuze blogului si cititorilor fideli (cred ca sunt vreo 3:D), dar nush…. lipsa de chef sa scriu in blog… desi subiecte ar mai fi… o sa incerc sa le sistematizez aici….
 
* I love my grandma… ma intreaba daca eu mi-am luat pantaloni de aia scurti care se poarta acum (ca evident, are si vara’mea… una din ele:))… ) si eu ii marturisesc timid ca da… o pereche, albi (f frumosi, if u ask me;;)…), ca in rest nu prea am bani si nu prea vreau sa le cer alor mei din diverse motive:)… insa i-am sugerat sa deschida din nou discutia de fatza cu tata… rezultatul: ghici cine isi mai ia pantaloni scurti saptamana asta?:))…
 
* de banii mei de data asta, intentionez sa-mi iau si papucei de aia cu talpa plata si fff subtire… clar matur strazile cu picioarele, insa minunatele sandale ma rod in ultimul hal (si eu care credeam ca inaltimea tocurilor o sa-mi creeze probleme:))…)
 
*ieri ma deplasam cu minunatul 41 (de data asta fara evantai, il uit constant acasa..) spre moghioros… in statie la crangasi vad un tip relativ dragutz… urca asta in tramvai si incepe: "doamnelor si domnilor… etc etc, ne-a dat afara din casa… etc etc… cantecul ala cu pensia si banii…"=))… odata trecuta de primul soc:)) am incercat alaturi de restul calatorilor sa ne protejam timpanele pt ca tipul avea multi decibeli pe stoc si se gandea probabil ca ne trebuie si noua cativa:))… replica unui nene f simpatic: "tinere, da-o mai incet… mai usor, ceva de vara, asa… treci la munca!" Am o vaga impresie ca persoanele care calatoresc cu 41 ar trebui sa formeze o natie distincta, si atunci am avea olteni, ardeleni, moldoveni, regateni si… 41neni:))… pai sa nu te pui cu noi ca dai de drq:))…
 
*imi este asa dor de mare… si frati’miu nu mai termina 10 ani cu bac+admitere si ce tre’ sa mai faca el pe aici… lasa mai ca ajung eu la mare… Oricum felicitari vianistilor mei pentru rezultatele bune (ca intotdeauna) la bac!:)… sa va vad pe toti pe unde vreti sa mergeti, chiar daca nu va cunosc… dar e un fel de solidaritate tacita intre noi:)… in fond sunt 4 ani petrecuti acolo, nu?:)…
p.s. si liceul teoretic I.N. a avut rezultate bune… bv si voua;)… doar v-am facut si galerie, nu?:)
 
*promit sa scriu mai des…
 
*am facut rost de primele episoade de la Heroes (ca eu am vazut cam de pe la 12 asa…), deci o sa scriu dupa ce termin de vizionat astea:)…
 
*la munte nu mai merg deocamdata:((… dupa ce ca mi-am amanat o gramada de ore de condus ma trezesc sambata trecuta ca ne zice instructorul ca in prima noapte se doarme la cort la 100 m de o cabana… adik WTF?????…. nu sunt snoaba, dar ce rost are sa dormim la cort???… sa le caram atata drum, sa ne chinuim noaptea cand cazarea la cabana respectiva nu poate sa coste mai mult de 10 ron… sa fim seriosi… mor de ciuda, pentru ca eu chiar voiam sa merg… asta e.. e o arta sa stii sa-ti aduci clienti… nu tb sa o stie chiar toti… iar eu NU DORM IN CORT!!!… la intrebarea "de ce?" raspunsul e simplu: pe mine m-a invatzat tata in hotel de 4 stele, d’aia! (ma rog, nici chiar asa;), dar am si eu un standard minim de performanta…ca la pedagogie… si standardul ala implica pat, bucatarie, baie cu apa curenta, nu neaparat calda… poate sa fie si rece, daca e curata e totul ok…)
 
*hai ca iar ma enervez:)…
 
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

