Ploua, ploua / babele se… oua=))

Iunie 26, 2007 at 10:49 pm (Diverse) ()

Ma rog, titlu tembel…

Me alive, lumea de afara alive, desi la ce a fost azi… si eu am gustat din plin temperatura ridicata… asta e… daca trebuie sa facem galerie:)…. facem:)
Oricum, acuma sper sa ploua…. muuuult si bine… desi la mine in camera e tot cald… si maine iar emotii and stuff… 
Azi, printre caderile de net (multumim Astral) am reusit sa aduc la zi barfele din fostul meu liceu (trebuia sa-mi pun la status <<I’m blogging this!>> =)) ), si chiar mi-a facut placere discutia:)… saraca d-na Nedelcu, cred ca a sughitzat in draci=))… ea si o alta mult iubita si stimata profesoara-directoare=))… 
Intre timp… nush… probabil o sa scriu mai rar de acuma… ca e vara si e cald si deja nu prea am subiecte….
A, ba da… am unul mic… azi m-am uitat la minunata emisiune social-culturala "Irina" By… u know, nume lung:)… este absolut fascinant sa vezi un copil mic (chiar, cate luni are?) dar cu ulei de corp (cred) si imbracat … cand i s-a pus bavetica si a urmat masa, eu am oprit televizorul crezand ca cine stie ce o sa vad=))… ma rog, nu a fost cazul, bebe a fost hranit cu biberonul si apoi a primit multe cadouri de la taticul…. haine de firma and stuff… si pe urma a urmat un dialog cu parintii pe nush ce tema, ca nu erau coerenti, asa ca am dat pe film:)).
In orice caz, am o mica dilema… la tv nu ma uit, ca uitati si voi peste ce dau, calculatorul nu-l pot tine deschis, ca se face la mine cuptor in luna lui ciresar si chiar nu e cazul:))…. chiar mi-e dor de o operatiune rucsacul:)… sa speram ca o sa fie soon…
Pana una alta, o prietena ne face propuneri indecente cu cele 19 grade celsius de la ea din dormitor=))… eu sunt prima!:D…
Wtf happ?… s-a oprit ploaia?…
Brb
 
V-am pupat,
Eof (b)
5 comentarii

  1. jon said,

    Nu vreau sa fiu nesimtit, dar daca are curent, vin si eu :P.

  2. stefania said,

    numai incercarea de a mi-o imagina pe dna nedelcu sughitzand mi-a mai amintit de o faza :)) saraca de ea…pana la urma pacat ca a plecat, ne mai amuzam si noi :))

  3. sidryane said,

    @stefania: spune tot!
    @ jon: only girls allowed;)

  4. stefania said,

    la balul de anul trecut s-a apucat sa danseze cu baietzii :)) (am vazut si filmulet, pacat ca nu mai e pe net) si cand n-a mai gasit pe nimeni dispus sa o ia la dans, s-a consolat cu un stalp =)) o si vezi pe nedelcu dansand la bara =))

  5. sidryane said,

    =))=))=))=)))… OMFG… pls fa rost de el… pls pls pls…
    La noi nu a fost in conditii optime de functionare ca sa vina… clasa noastra stie de ce=))

Lasă un răspuns

