Cujetarea de la 1 noaptea….

Iunie 11, 2007 at 1:28 am (Diverse) ()

Din punctul meu de vedere, ca sa reusesti in viata ai nevoie de 2 skilluri (cum zice americanul si cum zicem noi de cand suntem trendy):
1. sa stii sa lasi loc de "buna ziua"
2. sa stii sa-ti alegi prietenii (ma refer la real friends)
De ce?
Simplu…
**&&^^ sa stii sa lasi loc de "buna ziua" pentru ca nu se stie niciodata… dupa principiul "never say never"…
**&&^^ sa stii sa-ti alegi prietenii pentru ca atunci cand esti "down" ai nevoie de ei sa te aduca macar pe linia de plutire, daca nu "up"… (acest skill este direct conditionat de primul, evident…)
 
Din nefericire numarul persoanelor din anturajul meu care nu stiu nici una, nici alta este foarte mare.. si astazi (adica ieri) a trebuit sa suport 2 exemplare… insa cum nici unul din aceste exemplare nu-mi citeste blogul, tot ce am scris aici e relativ inutil… poate util pentru cei ce citesc…
Hai ca eu merg la nani…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
<^> MY WAY OR THE BLOGWAY! <^>
 
Later edit: sunt singura care nu e asa thrilled de noua interfata la google analytics? 
 
Lasă un răspuns

