Alive…

Iunie 8, 2007 at 8:14 pm (Diverse) ()

Zic si eu ca studentu’ constiincios ca ma apuc de invatzat pt examenul de duminica (get a life!… tocma duminica???… asta e, nu-i primul nici ultimul pe care-l dau in ultima zi de sesiune aseistica…) si cand colo, ce sa vezi?… dragul meu amic si prieten Norton incepe sa scaneze… si cum eu am in jur de 150 000 de fisiere, acum a ajuns la vreo 40 000 si e ceva vreme de cand nu l-am mai lasat sa faca ce stie el mai bine… asta e… scriem in blog… sa-mi aduc aminte sa-mi dld melodiile salvate ca memo pe mobil… o sa ma apuc si de asta daca nu scap de Norton pana termin aici de scris…

In orice caz, de la o vreme sunt extrem de simpatizata de colegii mei de an… caiete peste caiete:))… bine ca i-am invatzat pe toti sa vina in Crangasi la statia mea de 41=))… nu-i de bine, ca acuma stiu pe unde sa ma caute:))… dar oricum… tot e ceva:D…
Parca am zis ca am facut cerere pentru campus saptamana trecuta… uite ca nesimtitii de la Vodafone nici acuma nu mi-au trimis sms-ul de confirmare… adik inteleg, 10 zile, da’ nu trebuie sa asteptati chiar pana in ceasul al 12’lea al ultimei zile:))… nu de alta dar raman fara credit:P… lasa ca facem noi rost;)…
No’ hai ca ma duc la invatzat… wish me luck… si zile racoroase ca nu mai suport caldura din B… astazi iar m-am scufundat cu tocurile in asfalt… cu toata atmosfera parfumata de florile de tei… tot e prea cald:P…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
<^> MY WAY OR THE BLOGWAY! <^>
 
 
Lasă un răspuns

