Curaj…

Iunie 6, 2007 at 1:11 am (Diverse) ()

Mai e putin si scap… sper cu bine:)….
 
Am intrat iar itnr-o faza de melancolie si in loc sa invatz, ma apuc de scris pe blog…
Azi mi-am adus aminte o chestie care acum se transforma in subiect de insemnare: cat de mult imi plac mie calatoriile… mai precis partea dintr-o calatorie care e reprezentata de drumul pana la destinatie… pur si simplu, stai in masina/ tren cu castile pe urechi (mp3player sau radio de la mobil) si te uiti pe geam… in fuga vezi o gramada de mici nuclee sociale: sate, orase, strazi, blocuri, case… Cand se termina mie parca imi pare rau… ca nu a durat mai mult… chiar daca destinatia este intr-adevar un loc in care imi doream sa ajung f mult:)… o alta varianta este scurta calatorie cu metroul pana la facultate sau alte locuri din B… chiar daca pe geam nu vezi nimic, ramane muzica (btw, de la o vreme toti oamenii par ca au transformat mp3 playerele in aparate de sustinere a vietii or smth… nu se poate fara:))…) si cu ochii in gol nu faci decat sa rememorezi alte drumuri facute anterior…
La o adica mergi si pe jos cu aceeasi (eterna) muzica in urechi si te uit la vitrine, la masini, fara un scop anume… e intotdeauna acelasi drum catre o destinatie mereu alta… o constanta in viata mea de care vreau sa ma bucur pana cand nu o sa mai am puterea sa ma ridic din pat ca sa o fac… si atunci o sa raman cu amintirea numeroaselor drumuri pe care o sa le revad mereu cu alte detalii…
Pana la urma viata nu este decat un lung drum… spre ce?… nu stiu…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
<^> MY WAY OR THE BLOGWAY! <^>
 
Lasă un răspuns

