My way or the blogway!

Iunie 3, 2007 at 12:42 am (Diverse) ()

(e un post care trebuia facut separat de foarte multa vreme… ca sa pot da link direct):
Eu am un disclaimer foarte scurt si la… subiect;))
"Esti de acord – citesti, nu – ai x-ul din dreapta sus, nu te mai obosi cu comentariile"… si asta pentru ca le sterg:P
 
Demonstratie: 
"De ce am eu dreptate:"
a) Eu am creat contul de pe weblog – date, setari, nick.
b) In cadrul contului de pe weblog eu am creat acest blog – nume, categorie, proprietati.
c) Eu sunt cea care consum timp si efort in a scrie pe blog. De
asemenea tot ce e scris este rezultatul interactiunii dintre persoana
mea si mediu.
d) Daca mie mi se pare interesant si/sau valid ceea ce am scris,
inseamna ca asa este (vezi pctele a., b., c.), daca tie nu ti se pare
interesant si/sau valid inseamna ca nu ai dreptate.
e) Intre granitele acestui blog eu conduc (vezi pctele a., b., c.), de
aceea imi rezerv dreptul sa scriu ce vreau, cand vreau, cum vreau si
mai ales sa sterg comentarii dupa bunul plac.

nota
: bunul plac = gradul de bun simt al comentariilor + starea mea in acel moment + piticii pe creier din dotare
f) Esti de acord – citesti, nu – ai x-ul din dreapta sus, nu te mai obosi cu comentariile. Pentru ca am dreptate.
Q.E.D.
