Padurea nebuna…

Mai 6, 2007 at 12:58 am (Diverse) ()

mi / SOL / mi / SOL / RE / mi…

1. O vara-ntreaga m-a tinut padurea
Cu fata-n iarba si gandul aiurea
Iar acum in toamna la plecare
Se tanguie ca ma rup din inima ei si o doare


R: Padure, padure nebuna

In fiecare noapte cu luna
Voi rataci fara tinta agale
Ca o frunza manata de vant, pe potecile tale


2. In fiecare noapte de iarna

Umbra mea alba va veni sa se astearna
Ca o ursoaica cu puii ucisi
La umbra stejarilor pradati de frunzis


3. In fiecare dimineata

Uneori ca o umbra, alteori ca o ceata
Ca o negura sau ca o bruma
Voi veni, voi veni, nu te mai tangui padure nebuna

 
 
Nu stiu cine sunt autorii, dar un prieten o interpreteaza superb… Nu-i asa ca ne inveti pe toti si ne inregistram?:)… Se pare ca sunt intr-o dispozitie mai necaracteristica azi…  melodia e de vina:)
Noapte buna:)
 
V-am pupat,
Eof (b)
 
p.s. am adaugat la playlist melodia… Cristina e o amica de-a lui… oricum, eu m-am indragostit pe loc de melodie:)
p.p.s. aa… mi s-a cam revocat permisiunea de a difuza varianta lui Adi… sry… cautati pe odc ca precis mai au si altii… 
 
 
 
<^> MY WAY OR THE BLOGWAY! <^>
 
 
Lasă un răspuns

