Cine stie?

Aprilie 28, 2007 at 3:21 pm (Diverse) ()

…. ce fac vanzatorii de "leucoplast cu rivanol si servetzele parfumate avem, 3 la 10 mii" sambata de la 9 la 13:00?
Raspuns: Vin sa-si plateasca facturile la… banca! (ca nu am voie sa spun care, ca am semnat contract de confidentialitate:P).
 
Deci:
*eu practica pana martea viitoare peste 2 sapt
*eu proiecte
*eu facultate
=> 
*eu nu blog:((
Dar am in proiect niste insemnari… si o sa apara si ele… candva… Acuma merg sa pap si eu ceva.
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Update, ca era sa uit;))…
La un magazin, pe langa locul meu de practica;))
Intra o tanti in magazin in timp ce mi se dadea mie restul:
"Duduie, aveti sa-mi schimbati si mie 500 mii (50 ron pentru cine nu e la curent)?"
Vanzatoarea: "Nu, imi pare rau"
" Da’, ce e azi de n-are nimeni???"
Eu: "Sambata…"
 
 
<^> MY WAY OR THE BLOGWAY! <^>
 
 
Lasă un răspuns

