Mornin'…(:|…

Februarie 28, 2007 at 12:17 pm (Diverse)

Incep sa iubesc din ce in ce mai mult colectivul secretariatului facultatii la care cu onor prestez prezenta la curs si seminarii… de ce?… pentru ca ne-au schimbat orarul de atatea ori la optionalele alea, incat fara o colaborare intensa cu ai mei colegi de serie (a se citi: "vezi ca iar ne-au schimbat aia orarul la CG…" / "ce?, iar?.. si cand avem?" / "de la aceleasi ore, dar in alte sali si facem seminarul intai… parca… " / "bun, si ce sali?.." / "dunno, te uiti si tu.."  – eu fiind aia picata din luna in ce priveste modificarile…), ne-o punem pe profa in cap si parca vad ca ne strica mediile… pe motiv de neprezentare la fascinanta materie…
**&** 
Ma streseaza f tare firefox 2.0 asta… are tendinta sa-mi corecteze paragrafele, gen sublinieri in word… BAH, poate nu scriu in engleza…. s-a gandit cineva la asta… si mi-e o lene sa caut sa vad pe unde se dezactiveaza porcaria aia… (am upgradat pentru ca eu nu-mi vedeam imaginile pe blog cu 1.5… ), ca sa nu mai vbim de eterna eroare la editorul weblog care imi trimite randurile la inceput…
**&** 
Macar stiu ca pierd timpul cu folos… pe mess un coleg de serie imi trimite niste remixuri house facute de el… si nu, asta nu e sigur si manelist:)) (cf. teoriei mele..)… sunt ok, mai ales pentru mine care ma pricep mai mult de o gramada la genul asta de muzica… cel putin suna bine;))…
**&** 
Aseara am reusit sa termin graficul ala la seminar:D (me=genius) si acum sondez pentru adresa de mail a profului… ca eu bineinteles ca nu mi-am notat-o si pe aia de la facultate… doar pe aia de yahoo:))…
Ma gandesc cu groaza ca azi am de facut bagaje si probleme de seminar (vineri -> duminica pe munte, da, iar!!:)) )… si maine partea de tema ramasa la GFI … alea care se fac pe hartie nu pe xls… din nefericire:((… offf… multe de facut… azi cel putin stiu ca ma duc sa bag divort de facultativul de franceza ca mi se suprapune peste CG… wish me luck:D…
 **&**
No, hai ca ma apuc si eu de lucruri serioase;))… adica o sa ma ridic, o sa-mi caut haine… o sa fac ghiozdan… si mai vad eu:))… have a nice day.. and pls visit my blog too;;)…:))
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

