Thursday night …

Februarie 8, 2007 at 11:47 pm (Diverse) ()

Yeah, it was fun:).. la biliard adica:)… si clar mai trag de ei sa mai mergem si alta data:)…
Pe de alta parte observ cu surprindere noua interfata weblog la publicat insemnari… probabil e deja cunoscuta de majoritatea celor care posteaza zilnic:))… dar, na, in fiecare zi afli ceva nou, eu am aflat oleaca mai tarziu:P… e adevarat ca in timp ce scriu insemnarea mai vorbesc cu inca 3 persoane pe yahoo, dintre care o consiliere pt instalat soft pt tel mobil, soft care da o eroare cam urata… cred ca pana la urma pun respectiva persoana sa cheme pe cineva care stie cat de cat… unele chestii nu prea merg pe mess…
Bun acum sa vedem cum se publica chestia asta in formatul nou…
2 sec… brb;))… bun… cica e salvata si tag adaugat cu succes (Chiar imi place faza, ca pana apasam eu la s’uri ca sa apara Scurt si la… subiect …). Weblog guys, 10x;)
Trebuie sa ma obisnuiesc cu formatul asta… stiu ca am tot aberat pana acum dar… o sa scriu, promit:)… fac o cronica a aplicatiei Padina;)…. ca sa radem cu tontii:))…
Bine ca mi-am adus aminte de o faza:))… in timpul, scurtei dar consistentei sesiuni a ASE-ului, de fiecare data cand aparea ceva de rezolvat (care nu avea legatura cu examenele, evident) replica mea era "dupa sesiune ma ocup, promit…".
Azi, din ciclul "Dupa sesiune..":
  • Luat DVD-urile cu "That 70’s show" pt ziua lui bro’… o sa fiu cea mai cool sora din lume:)… si o sa primeasca cel mai cool cadou din lume:)… dar, shhh:)
  • Achizitionat bocanci cu talpa Varta pentru munte… 650k pt parazapezi nu dau!
  • Achizitionat maus optic:D… :)… e LG si sunt f mandra de el… e mic si se inroseste cand il misti, asa cum ii sta bine unui maus binecrescut;))…
  • DVD-uri de rezerva:)

To do: boxe (dar trebuie bani..), cooler, ventilator si mai stiu eu ce ca sa nu mai scoata zgomotul asta de uzina (si aici, again, bani needed…), role, chitara (m-am indragostit de una azi in carrefour… dar costa 10 milioane si… sa zicem ca n-am bani:)) )… hai ca deja scriu prea mult si au sarit milioane de ferestre… asta e, iar pun statusuri de "go away ca n-am chef"….

 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

